Thursday, April 30, 2009

 

Nauki Barona - Vicky Therese Davis, William R. Patterson, D. Marques Patton (Amulety ochronne)

Nauki Barona - Vicky Therese Davis, William R. Patterson, D. Marques Patton

Narodziłeś się, by panować nad światem.
Sięgnij po swoje odwieczne prawo do przywództwa

To opowieść o trzech adeptach, którzy zgłębiają tajemnice najbogatszego człowieka na świecie. Na swojej drodze uczniowie poznają sekrety władzy i dobrobytu oraz uniwersalne zasady etyki. Akcja toczy się przed wiekami, lecz prawdy i nauki, jakie uzyskują adepci, są ponadczasowe. Przyłącz się do inspirującej wyprawy po złote runo i odkryj mądrości zapomniane przez współczesny świat.

W tej książce znajdziesz serię niebanalnych przypowieści o innych ludziach, żyjących w innych czasach, lecz mających podobne dylematy jak my. Każda z opisanych tu historii niesie głębokie przesłanie i skłoni Cię do refleksji nad sekretami władzy. Autorzy, prowadząc z Tobą grę intelektualną, naprowadzą Twój umysł na nowe tropy:

Jasny cel, gorące pragnienie i przenikliwy umysł -- oto pochodnie, które od stuleci wskazują ludziom drogę w ciemnościach. Dostrzec ją mogą tylko odważni i natchnieni. Bądź jednym z nich.


"Ponadczasowa książka o przywództwie, ludzkich żądzach, ambicjach i metodach działania."
John L. Jacobs
dyrektor generalny Nasdaq Financial Products Services, Inc.

Nauki Barona - Vicky Therese Davis, William R. Patterson, D. Marques Patton



Wednesday, April 29, 2009

 

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen (Talizman)

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen Tajemnica słodkiego sukcesu w pracy i w życiu osobistym
seria/cykl: Metamorfozy
oryg.: Don?t Eat the Marshmallow? Yet!
Posada Joachim, Singer Ellen

Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie inteligentny jak Arthur, równie pracowity, tyle tylko że jest milionerem. Jak to się stało, że Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? Dlaczego ich życiowe osiągnięcia są tak różne? Co wyjaśnia różnicę między sukcesem a porażką?

Odpowiedź kryje się w przełomowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, każde z jednym cukierkiem, i poinformowano je, że albo mogą go zjeść, albo poczekać, a po piętnastu minutach dostaną drugiego jako nagrodę za cierpliwość. Niektóre z nich zjadły swojego cukierka od razu. Inne czekały. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawniło się dziesięć lat później, kiedy badacze odkryli, że dzieci, które czekały na nagrodę, osiągały w życiu większe sukcesy niż dzieci, które natychmiast zjadły swojego cukierka.

Joachim de Posada, światowej sławy ekspert motywacyjny, który współpracował z tysiącami menedżerów i zawodowych sportowców, nie zmarnował tej lekcji. ?Teoria cukierka? jest zwieńczeniem trzydziestu lat poszukiwań odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym się udaje, a innym nie. Posada był przekonany, że kluczowa różnica między sukcesem a porażką nie polega jedynie na ciężkiej pracy lub większej inteligencji, ale na zdolności do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafiące oprzeć się ?cukierkom? osiągają większy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoją porcję od razu, tym samym zwiększając swój dług i niezadowolenie, niezależnie od zawodu i zarobków. Ale nie musi tak być.

Za pomocą prostego opowiadania i przykładów wziętych z życia ta zdolna odmienić twoje życie książka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, które dziś podejmujesz, mogą zaowocować jutro ? jeśli tylko nie zjesz swojego cukierka?od razu!

Zagadka:
Były sobie trzy żaby spływające na liściu w dół rzeki. Jedna z nich postanowiła wskoczyć do wody. Ile żab pozostało na liściu?
Większość ludzi odpowie, że dwie. To zła odpowiedź. Na liściu nadal są trzy żaby. Dlaczego? Ponieważ postanowić a wykonać to dwie różne sprawy.

Sir Francis Bacon powiedział, że ?wiedza to potęga?. Miał rację, zapomniał jednak o jednym słowie, które czyni to zdanie prawdziwym w każdej sytuacji. ?Zastosowana wiedza to potęga?.


O AUTORACH

Joachim de Posada jest dwujęzycznym, międzynarodowym doradcą motywacyjnym, osobistością radiową i telewizyjną, autorem i felietonistą, który przemawiał w ponad trzydziestu krajach o przywództwie, budowaniu zespołu, sprzedaży i zarządzaniu. Jego sprawdzone metody znalazły zastosowanie również w sporcie. Posada współpracował ze sławnym trenerem NBA, Delem Harrisem, z drużynami Milwaukee Bucks, Los Angeles Lakers oraz drużynami olimpijskimi. Prowadził programy szkoleniowe dla setek wielkich korporacji, m.in. Verizon, Citibank, BBVA, Pfizer, Baxter, Cargill, Xerox i Unilever, i stowarzyszeń zawodowych, m.in. CLIA, ISSA, PMA i IFA, w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Jest autorem bestsellerowej książki How to Survive Among Piranhas: Motivation to Succeed, książki, która analizuje reguły osiągania sukcesu (zasady, które możesz z powodzeniem zastosować, gdy nauczysz się, jak powstrzymać się od zjadania cukierków). Zapraszamy na stronę internetową autora: www.askjoachim.com.

Ellen Singer jest wielokrotnie nagradzaną pisarką z ponaddwudziestoletnim doświadczeniem w promocji biznesu i kreatywnym pisaniu. Jest autorką sławnego pamiętnika Quicksand: One Woman?s Escape from the Husband Who Stalked Her. Założyła TenSecondSolution, firmę oferującą usługi literackie w ramach niedrogich kampanii promocyjnych dla przedsiębiorców i klientów korporacyjnych w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i Azji.


OPINIE

?Nie zjadaj cukierka?od razu! to coś więcej niż tylko smakowita przekąska. To przepis na długoterm

MT Biznes, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 14.1x21.8 cm Oprawa Miękka

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen



 

Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski (Talizmany)

Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Książeczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski



Sunday, April 26, 2009

 

Ślepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky (Talizman)

Ślepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky Ludzie, których idee ukształtowały nasz obraz Wszechświata
seria/cykl: NA SCIEŻKACH NAUKI
oryg.: BLIND WATCHERS OF THE SKY THE PEOPLE AND IDEAS THAT SHAPED OUR VIEW OF THE UNIVERSE
Kolb Rocky

Kim jesteśmy? Skąd przychodzimy? Dokąd zmierzamy? To odwieczne pytania ludzkości. Kto z nas nie zadawał ich sobie, spoglądając w niebo? Rocky Kolb podejmuje próbę wyjaśnienia tych kosmologicznych zagadnień, dając Czytelnikowi możliwość zapoznania się z najbardziej oszałamiającymi odkryciami badań astrofizyków. Prezentuje bardzo osobiste spojrzenie na zmiany zachodzące w astronomii i astrofizyce od czasów najdawniejszych aż do współczesności, a także na historię poznania gwiazd i Drogi Mlecznej, sposób ukształtowania Wszechświata pozagalaktycznego oraz okoliczności sformułowania współczesnej teorii Wielkiego Wybuchu. Historia kosmologii nie jest według niego opowieścią o rozwoju naukowej dyscypliny, ale raczej relacją z tryumfów ludzkiego ducha i wyobraźni. Kolb wprowadza Czytelnika w fascynujący i tajemniczy świat kosmosu, przystępnie i barwnie wyjaśnia skomplikowane zagadnienia z dziedziny astrofizyki, przeplatając swoją opowieść zabawnymi anegdotami. Książka "Ślepi obserwatorzy nieba" zdobyła w 1996 roku Emme Award, nagrodę przyznawaną przez Amerykańskie Towarzystwo Aeronautyczne.

PRÓSZYŃSKI i S-KA, Warszawa 2006
Format 14.1x20.1cm Oprawa Miękka

Ślepi obserwatorzy nieba - Kolb Rocky



Friday, April 24, 2009

 

Jak dostać od życia to czego pragniesz - Bożena Figarska-Religa (Talizman)

Jak dostać od życia to czego pragniesz - Bożena Figarska-Religa

Szczęście i dobrobyt są stanem ducha a nie posiadania!

Bożena Figarska jest uosobieniem energii, optymizmu i radości życia oraz wiary w to, że warto się starać, warto mieć własne marzenia i te marzenia uparcie realizować. Z zawodu lekarz, ma ponaddwudziestoletnią praktykę psychiatryczną. Pomaga pacjentom w swoim Gabinecie Hipnozy i Psychoterapii oraz prowadząc seminaria i kursy. Swoją wiedzą, doświadczeniem i charyzmą dzieli się na stronach coraz liczniejszych książek (Żyj z pasją, Sekrety hipnozy, Regresja hipnotyczna, Seksualność sukcesu i pieniędzy, Jak władać swoimi emocjami i panować nad własnym światem) oraz w terapeutycznych nagraniach audio.


Wydawnictwo: JK
Rok wydania: 2007
Nr wydania: 1
Stron: 129
ISBN: 8372291554


Jak dostać od życia to czego pragniesz - Bożena Figarska-Religa



 

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Jay Conrad Levinson, Seth Godin (Talizmany)

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Jay Conrad Levinson, Seth Godin

Odkryj potencjał swojej firmy

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.


Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Jay Conrad Levinson, Seth Godin



Wednesday, April 22, 2009

 

Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzidła Ochronne (Talizman na miłość)

Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzidła Ochronne

Dorje (Niezniszczalny) - Tybetańskie kadzidła ochronne

Formuła stworzona przez jednego z największych mistrzów tybetańskiej tradycji Gelugpa. Rinpocze Pabonghka był nauczycielem opiekunów XIV Dalai Lamy oraz autorem wielu cennych opracowań dotyczących byddyjskiej filozofii i tantry.

Kadzidła te zostały opracowane z myślą o ochronie człowieka przed wszelkimi negatywnymi energiami. Ich spalanie generuje moc krzepiącą człowieka w jego ziemskiej, nie zawsze łatwej wędrówce.

Receptura tych kadzideł jest oparta wyłącznie o zioła lecznicze - nie zawierają żadnych składników drzewnych.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzidła Ochronne



 

Prawda czy fałsz? Przewodnik prowadzącego - McDowell Josh (Talizman)

Prawda czy fałsz? Przewodnik prowadzącego - McDowell Josh oryg.: True or False. Leaders Guide
McDowell Josh

Konspekt dla prowadzących kurs dla dzieci ze szkół podstawowych "Prawda czy fałsz?", stanowi komplet z zeszytami ćwiczeń: dla dzieci młodszych (I-III klasa) oraz dzieci starszych (IV-VI klasa).

Wydawnictwo Księgarnia Św. Jacka, Katowice 2006
Format 20.5x29.0cm Oprawa Miękka

Prawda czy fałsz? Przewodnik prowadzącego - McDowell Josh



Tuesday, April 21, 2009

 

Inteligencja społeczna - Goleman Daniel (Talizman)

Inteligencja społeczna - Goleman Daniel seria/cykl: Psychologia
Goleman Daniel

Rewolucyjna książka autora bestsellerowej Inteligencji emocjonalnej

Daniel Goleman jest autorem światowego bestsellera ? Inteligencji emocjonalnej ? który zmienił nasze spojrzenie na rolę samoświadomości. W Inteligencji społecznej idzie jeszcze dalej: stawia tezę, że jesteśmy zaprogramowani na związki społeczne i że związki mają zaskakujaco głębokie znaczenie dla wszelkich aspektów naszego życia.

Nasze reakcje na zachowania innych oraz ich reakcje na nasze zachowania wywierają przemożny wpływa na biologię naszego organizmu, inicjując złożone reakcje hormonalne, które regulują wszystko: od pracy serca po układ odpornościowy. A zatem dobre stosunki z innymi są jak witaminy, a złe ? jak trucizna.

Jak więc żyć, by czerpać jak najwięcej ?witamin?? Czy istnieje taki sposób wychowania dzieci, który zagwarantuje im szczęście? Na czym powinna się opierać trwałość małżeństwa? Jak szefowie i nauczyciele mogą wydobyć to, co najcenniejsze, od swoich pracowników i uczniów? Jak podzielone nienawiścią i przesądami grupy społeczne mogą żyć razem?

Goleman odpowiada nam na te pytania radykalnie: natura dała nam skłonność do empatii i współpracy ? musimy jednak rozwijać w sobie inteligencję społeczną, aby pozytywnie rozwiązywać problemy współistnienia z innymi.

Daniel Goleman jest psychologiem, konsultanem wielkich firm, popularyzatorem nauki. Doktoryzował się na Harvardzie. Przez kilkanaście lat pisał artykuły do ?New York Timesa? na temat nauk o mózgu i nauk o zachowaniu. Dom Wydawniczy REBIS spośród jego prac opublikował dotychczas Emocje destrukcyjne ? dialog z udziałem Dalajlamy.

REBIS, Poznań 2007
Wydanie 1
Format 15x22.5 cm Oprawa Miękka

Inteligencja społeczna - Goleman Daniel



 

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer (Talizman na miłość)

Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer

Poznaj najdoskonalsze strategie sprzedaży telefonicznej

Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzedaży w Polsce. Pozwala na obniżenie kosztów i realizację planu sprzedaży w krótszym czasie niż w przypadku innych form sprzedaży bezpośredniej. Jednak sprzedaż produktów lub usług przez telefon nie jest tak łatwa, jak mogłoby się wydawać. Profesjonalny telemarketer powinien umieć odpowiednio wybrać grupę docelową, zaplanować przebieg rozmowy i być przygotowany na różne reakcje klientów. Najważniejszym i praktycznie jedynym narzędziem działania telemarketera jest głos, zatem musi on poświęcić najwięcej uwagi sposobowi mówienia. Tylko dzięki odpowiedniej wiedzy i umiejętnościom telemarketer może pokonać przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizować transakcję.

"Skuteczne techniki telemarketingu" to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejętności sprzedaży przez telefon.

Jeśli chcesz działać jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj tę książkę.


Skuteczne techniki telemarketingu - Ellen Bendremer



Monday, April 20, 2009

 

Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov (Talizmany)

Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov

Jak zdobyć zieloną kartę i legalnie pracować w USA?

Poznaj odpowiedzi na pytania, które chcesz zadać już teraz albo które przyjdą Ci do głowy dopiero później: w trakcie załatwiania wizy, na przejściu granicznym, kiedy już tam będziesz lub jeśli znajdziesz się w tarapatach. Dowiedz się, od czego zacząć legalną podróż do USA, ile czasu i pieniędzy może pochłonąć zdobycie wizy, jakich dokumentów potrzebujesz oraz co wolno i czego nie wolno Ci robić jako imigrantowi lub rezydentowi. Autor tej książki, doświadczony prawnik do spraw imigracyjnych, podpowiada:

Wybierz prostą, krótką i legalną drogę do USA.


Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov



Sunday, April 19, 2009

 

Vajrayogini - Meditation - Kadzidła Medytacyjne (Talizman na miłość)

Vajrayogini - Meditation - Kadzidła Medytacyjne

Kompozycja drzewa sandałowego i ziól Himalajów sporządzana według ścisłych receptur starożytnych tekstów.

Kadzidła te są używana przede wszystkim podczas medytacji i ceremoni duchowych.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Vajrayogini - Meditation - Kadzidła Medytacyjne



Thursday, April 16, 2009

 

Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnień (Amulet)

Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnień

W skład kadzideł Padmasambhava wchodzi m.in.: drzewo sandałowe, lecznicze zioła, kamienie szlachetne (np. turkus i koral), złoto.

Kadzidła te są używane podczas intencji wznoszonych do Guru Padmasambhava. Ich energia potęguje moc naszych pragnień unosząć je do stosownych Bóstw.

Rozpościerają ochronę przed siłami ciemności.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 20 kadzideł (14 cm, łącznie 20 g) - każde z nich pali się ok. 55 - 60 min.


Padmasabhava - Wish Fulfilling - Moc Pragnień



Wednesday, April 15, 2009

 

Wibracja OOBE (plik mp3) (Amulety ochronne)

Wibracja OOBE (plik mp3)

Za pomocą Wibracja OOBE możesz opuszczać ciało fizyczne. Jest to wyjątkowy utwór, zawierający oryginalne nagranie z polskim lektorem.

Wibracja OOBE synchronizuje półkule i obniża ich częstotliwość do poziomu umożliwiającego oddzielenia się od ciała fizycznego.

Jesteś czymś więcej niż ciałem fizycznym


Polski lektor prowadzi Cię krok po kroku do OOBE. Mówi on w 1-osobie, dzięki czemu samo słuchanie jest potężną afirmacją dla Ciebie.

Ideą nagrania jest wywołanie wibracji towarzyszących oddzielaniu się od ciała fizycznego. Jest to możliwe dzięki specyficznym dźwiękom - wibrującymi - zmieniającymi swoją częstotliwość oraz prowadzeniu słownym.

Czas trwana: 31min
Format pliku: MP3
Jakość: 256kbps
Rozmiar: 57MB

...posłuchaj fragmentów nagrania...

Wibracja OOBE (plik mp3)



 

E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk (Amulety)

E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk

Nowoczesne technologie teleinformatyczne zmieniają otaczający nas świat w zawrotnym tempie. Zmiany dotyczą wszystkich dziedzin naszego życia: pracy, nauki, robienia zakupów, stosunków społecznych, prowadzenia interesów, a nawet religii. Książka ta ma za zadanie przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które unaoczniają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich lat.

Książka stanowi przewodnik dla wszystkich, których fascynuje wirtualna rzeczywistość. Rzeczywistość, która jest nam coraz bliższa, stając się codziennością. Czytelnik dowie się więc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara się przybliżyć czytelnikowi najważniejsze zagadnienia, które przedstawiają transformację procesów gospodarczych i społecznych w ciągu ostatnich dwóch lat. Czytelnik znajdzie tu dużo informacji dotyczących rynku polskiego, a w szczególności dane o firmach, które dobrze funkcjonują w nowej rzeczywistości gospodarczej.

O autorze:
Tomasz Teluk jest wolnorynkowym ekspertem ekonomicznym i komentatorem. Specjalizuje się w zagadnieniach reformy opieki zdrowotnej, ochronie środowiska, nowych technologiach informacyjnych oraz globalizacji. [więcej...]


E-biznes. Nowa gospodarka - Tomasz Teluk



 

To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg (Talizman na miłość)

To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg

Poznaj siłę relacji międzyludzkich w biznesie i życiu

Wielu ludzi uważa, że biznes i życie osobiste to dwa odrębne światy. Jednak powszechnie wiadomo, że w biznesie jedyną pewną rzeczą są nieustające zmiany. Okazuje się, że nawet przekonanie o konieczności rozdzielenia spraw zawodowych i osobistych powoli ulega… zmianie. Dziś dobra oferta firmy i reklama powoli przestają wystarczać. Trzeba czegoś więcej, aby pozyskać sobie klientów oraz partnerów handlowych. Dlatego relacje biznesowe niejednokrotnie przekształcają się w więzi międzyludzkie oparte na wzajemnym szacunku, zaufaniu i pielęgnowaniu dobrych kontaktów.

Rona Lichtenberg w książce "To nie tylko biznes, to samo życie!" koncentruje się na najważniejszym rodzaju relacji biznesowych -- czyli na interakcjach zachodzących między ludźmi. Książka odkryje przed Tobą dziewięć reguł, wyłuskanych z wywiadów przeprowadzonych z ludźmi sukcesu. Nie są to sztywne zasady, a jedynie wskazówki, które mogą pomóc Ci decydować, co, kiedy i z kim robić w ciągu Twojego dnia pracy. Zastosowanie się do nich ułatwia nawiązywanie relacji, dzięki którym szybciej znajdziesz lepszą pracę, wkroczysz w kolejny etap kariery lub zdobędziesz lojalność nowego klienta.


To nie tylko biznes, to samo życie! - Ronna Lichtenberg



Tuesday, April 14, 2009

 

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press (Amulety ochronne)

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.


Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - Harvard Business School Press



Friday, April 10, 2009

 

Błogosławieństwo rozbitka - Pozzoli Luigi (Amulet na miłość)

Błogosławieństwo rozbitka - Pozzoli Luigi oryg.: LA BEATITUDINE DEL NAUFRAGO
Pozzoli Luigi

Ten antyczny, żeglarski aforyzm, opierając się na paradoksie, przekazuje życiową mądrość, która może się stać mottem każdego. Wasza codzienność przypomina bowiem rejs po wzburzonym morzu: miotają nami wichry słabości, chorób, niepowodzeń, nie mamy siły oprzeć się skłębionym falom egoizmu, agresji i niemocy, ale takie bolesne doświadczenia nie powinny pogrążyć nas w rozpaczy. Autor niniejszej książki w duchu wiary przedstawia nasze doczesne trudy, a nawet klęski, jako błogosławieństwo, szansę na prawdziwą miłość oraz dotarcie na bezpieczny brzeg prawdy, dobra i piękna.

JEDNOŚĆ, Kielce 2006
Wydanie 1
Format 12.5x19.5cm Oprawa Miękka

Błogosławieństwo rozbitka - Pozzoli Luigi



 

Zejdź sam sobie z drogi - Cooper Robert (Talizmany ochronne)

Zejdź sam sobie z drogi - Cooper Robert 5 kluczowych punktów, dzięki którym przekroczysz wszelkie oczekiwania
seria/cykl: Metamorfozy
oryg.: Get Out of Your Own Way
Cooper Robert

Przełam ograniczenia, które sam sobie narzucasz ? dowiedz się, że twój własny mózg może być dla ciebie największą przeszkodą albo twoim najlepszym sojusznikiem.

Normalnie spodziewałbyś się po swoim mózgu, że będzie twoim sojusznikiem, na którym zawsze możesz polegać w swoim dążeniu do pełnego sukcesów i satysfakcjonującego życia, jednak okazuje się, że zazwyczaj jest wręcz na odwrót. To dlatego, że twój mózg to mniej więcej ten sam model, którego używali twoi przodkowie wiele tysięcy lat temu, kiedy podstawowym celem było samo przetrwanie. Podpowiada ci więc dzisiaj to samo, co kiedyś mówił twoim przodkom: Rozegraj to bezpiecznie. Omijaj ryzyko. Unikaj konfrontacji. Nie zapuszczaj się poza terytorium, które już znasz. I zawsze postępuj według nawyków, które dotychczas pozwoliły ci przetrwać.
Ukazując się we właściwym czasie, by pomóc ci poradzić sobie z wzrastającymi wymogami stawianymi przez nasz przeładowany presją, szybko zmieniający się świat, Zejdź sam sobie z drogi Roberta Coopera pomoże ci zrozumieć, co się dzieje w twojej głowie. Kiedy już wiesz, co tak naprawdę tobą kieruje, możesz wyłączyć przeszkadzające ci części mózgu, uaktywnić te, które są pomocne, i wyruszyć ścieżką ku osiągnięciu tego, czego według innych nie jesteś w stanie osiągnąć. W oparciu o ponad dwadzieścia lat badań prowadzonych na całym świecie, Zejdź sam sobie z drogi ukazuje ci pięć kluczy do dokonywania wyborów, które pozwolą ci zatriumfować nad realiami dzisiejszego świata:

? Kierunek, a nie ruch
? Skupienie, a nie czas
? Zdolność, a nie dostosowywanie się
? Energia, a nie wysiłek
? Wpływ, a nie zamiary

Pełna cudownych historii prawie o wszystkim ? od notatki napisanej przez jednego z przodków autora, zanim wyruszył z Dublina do Ameryki w 1829 roku (?To na horyzoncie żyje nadzieja... I tam właśnie się udam?), po nieprawdopodobne dokonania jamajskiej drużyny bobslejowej, która ustanowiła rekord świata ? ta przełomowa książka potwierdza, że następna granica jest nie tylko przed nami, ale również w nas... A to, co wszystkim wydaje się niemożliwe, wcale takie nie jest.
POTĘŻNA MAPA DROGOWA, KTÓRA POMOŻE CI PRZEKROCZYĆ WSZELKIE OCZEKIWANIA

O AUTORZE

Dr Robert K. Cooper jest niezależnym naukowcem i doradcą ds. kierowania organizacjami i przedsiębiorstwami (leadership adviser), który dzięki położeniu nacisku na neurobiologię ukazuje niezwykłe perspektywy wielu osobom i firmom, z którymi współpracuje. Jest autorem bestsellera New York Timesa ? książki The Other 90% (Pozostałe 90%). Doradzał dyrektorom i liderom - ?wschodzącym gwiazdom? w takich organizacjach jak 3M, Barclays Bank, BSB Design, Intel, Starlight Starbright Children?s Foundation, Navigant Consulting, Northwestern Mutual i Verizon. Więcej możesz dowiedzieć się na jego stronie internetowej www.RobertKCooper.com.

OPINIE


?Prawdziwie inspirująca książka o tym, jak zwyciężać w zmieniającym się świecie. Pełna świeżych wglądów, śmiałych strategii i praktycznych narzędzi ? to niezbędna lektura dla liderów i zespołów.?
- Stephen R. Covey, autor 7 nawyków skutecznego działania i 8. nawyk: Od efektywności do pełnej realizacji potencjału

?Zejdź sam sobie z drogi to prawdziwa inspiracja! Łącząc najnowsze odkrycia naukowe i inspirujące przykłady z życia, Robert Cooper ukazuje ci, jak możesz wykorzystać pięć prostych narzędzi, by przeprogramować swój mózg i stać się najlepszą wersją siebie samego.?
- Ken Blanchard, współautor książki Jednominutowy Menedżer

?Zejdź sam sobie z drogi to książka, u której podstaw leży głębokie zaufanie Roberta Coopera, że nasz ludzki potencjał sięga o wiele dalej niż powszechnie sądzimy. To potężny program dla każdego, kto aspiruje do najwyższych wyników w działaniach kierowniczych i w życiu.?
- Dr Charles Garfield, profesor kliniczny psychologii Akademii Medycznej Uniwersytetu Stanu Kalifornia w San Francisco i autor bestsellerów Peak Performers oraz Second to None

?Zejdź sam sobie z drogi to książka pełna mądrości, praktycznych narzędzi

MT Biznes, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 14.1x21.8 cm Oprawa Miękka

Zejdź sam sobie z drogi - Cooper Robert



 

Zdrowe plecy - Dubielis Anna (Talizman)

Zdrowe plecy - Dubielis Anna

Ćwiczenia opisane w książce mają zwalczać jedną z najczęstszych dolegliwości współczesnego człowieka, jaką jest ból pleców. Sprzyjają mu wady postawy, siedzący tryb życia oraz sama budowa kręgosłupa, nie zawsze radzącego sobie z napięciami i naprężeniami, jakim podlega na co dzień. Z tej książki dowiemy się m.in. jak funkcjonuje kręgosłup, w jaki sposób można zapobiegać bólom pleców i ich nawrotom, co należy zrobić, gdy pojawi się nagły ból i jak utrzymać prawidłową pozycję pleców. Ćwiczenia oraz praktyczne porady i wskazówki umożliwią odzyskanie prawidłowej pozycji ciała i kształtu pleców.

PZ


Zdrowe plecy - Dubielis Anna



Thursday, April 09, 2009

 

Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski (Amulety ochronne)

Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski

Pakiet biurowy MS Office jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych we współczesnych firmach. Zawarty w nim system zarządzania bazami danych Access to wygodna w obsłudze aplikacja służąca do operowania na zbiorach danych. Dzięki prostocie obsługi, sporym możliwościom i wizualnym narzędziom stanowi doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, w których duże znaczenie ma czas poświęcany na opanowanie nowych programów. Kreatory i rozbudowany system pomocy oferowane przez Accessa niezwykle upraszczają proces tworzenia bazy oraz aplikacji przeznaczonych do obsługi zgromadzonych w niej danych.

W książce "Access w biurze i nie tylko" znajdziesz omówienie podstawowych możliwości tego systemu. Nauczysz się otwierać istniejące bazy danych oraz tworzyć nowe. Dowiesz się, w jaki sposób projektować tabele i jak dobierać typy danych dla poszczególnych kolumn tabeli. Przeczytasz o relacjach, poznasz sposoby wybierania i wstawiania danych, a także manipulowania nimi za pomocą kwerend. W kolejnych rozdziałach znajdziesz informacje o tworzeniu formularzy i raportów oraz wyświetlaniu wykresów na podstawie danych zgromadzonych w bazie. Nauczysz się także pisać własne makra i poznasz podstawy języka Visual Basic for Applications.

Dane to dziś najcenniejszy towar. Naucz się nim zarządzać.


Access w biurze i nie tylko - Sergiusz Flanczewski



Tuesday, April 07, 2009

 

MOWA CIAŁA - Quillan Susan (Talizmany)

MOWA CIAŁA - Quillan Susan Quillan Susan

Autorka radzi jak używać mowy ciała, aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i towarzyskim. Jak właściwie odczytywać ruchy ciała, lepiej wyrażać samą siebie oraz oceniać i korzystać z mowy ciała w różnych sytuacjach, takich jak spotkania towarzyskie, miejsce pracy czy życie prywatne.

BELLONA, 2007
Format 15x21 cm Oprawa Miękka

MOWA CIAŁA - Quillan Susan



Monday, April 06, 2009

 

Ścieżki i bezdroża runiczne + karty - Misterka Tomasz (Talizman na miłość)

Ścieżki i bezdroża runiczne + karty -  Misterka Tomasz

Ścieżki i bezdroża runiczne są wyjątkową pozycją wśród innych, poświęconych runom. Autor oparł swoje rozważania na własnych doświadczeniach, przeżyciach, analizach i medytacjach. Zawiera ona zarówno elementy rekonstrukcji magii związanej z runami z dawnych czasów, jak i współcześnie istniejące wariacje na temat run - zwłaszcza w zakresie dywinacji. Jej ważną zaletą jest pomieszczenie poematów runicznych, szczególnie tych, które dotąd nie były publikowane po polsku oraz fragmentów Eddy poetyckiej i Sag. Niewątpliwie przyczyni się to do pełniejszego zrozumienia run i poznania ich, takimi jakimi mogły być. Archeologicznym teoriom towarzyszą religioznawcze i lingwistyczne. Atutem książki są dwie talie kart runicznych, autorstwa Dariusza Cecudy, a także cztery typowo magiczne karty - ALU i OTA - które są wprowadzone po raz pierwszy do obiegu. Całość: pudełko w zielonym kolorze ze srebrnymi tłoczeniami, książka oraz dwie talie - dywinacyjna i medytacyjna (dodatkowo po raz pierwszy publikowane cztery magiczne karty ALU i OTA).

Producent:    Ezoteric
Język:       polski
Wydanie:      1
Ilość stron:  213
Oprawa:       Miękka
Format:       10.9x18.0cm
Data wydania: 2007


Ścieżki i bezdroża runiczne + karty - Misterka Tomasz



 

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci - Dan Ciampa (Talizman)

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci - Dan Ciampa

Jak zarządzający przepłacają za konsultacje
i dlaczego tak mało dostają w zamian?

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem".
Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?

Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej książki dowiesz się:


Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci - Dan Ciampa



Friday, April 03, 2009

 

Gangchen Tibetan Buddhist - Stwórcza Moc Pragnień (Amulet)

Gangchen Tibetan Buddhist - Stwórcza Moc Pragnień

Kadzidła zawierające 25 składników, które zgodnie z wierzeniami zostały podyktowane przez samego Buddę.

Zaleca się zapalenie tego kadzidła z samego rana - tak by jego aromat był pierwszym jaki dotrze do naszych nozdrzy zaraz po przebudzeniu.

Doskonale oczyszcza umysł oraz wzmacnia organizm. Pomaga we wznioślejszym doświadczeniu naszego bytu, podkreśla nasze Boskie pochodzenie, wzmacnia siłę stwórczą naszych życzeń i pragnień.

Opakowanie zawiera podstawkę oraz 32 długie (19 cm) kadzidła - każde z nich pali się ok. 60-70 min.


Gangchen Tibetan Buddhist - Stwórcza Moc Pragnień



 

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press (Talizman na miłość)

Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:


Harvard Business Review. Marketing - Harvard Business School Press



Wednesday, April 01, 2009

 

Skype! Od zwykłego użytkownika do (nie tylko) małego przedsiębiorstwa - Bill Campbell, Michael Gough, Joshua Brashars, Dan Douglass (Talizman na miłość)

Skype! Od zwykłego użytkownika do (nie tylko) małego przedsiębiorstwa - Bill Campbell, Michael Gough, Joshua Brashars, Dan Douglass

Poznaj i wykorzystaj pełnię możliwości telefonii internetowej!

Pojawienie się Skype´a zrewolucjonizowało komunikację sieciową równie błyskawicznie, jak kiedyś pierwsze komunikatory. Prosty w obsłudze, dostępny bezpłatnie i działający na każdej platformie sprzętowej i systemowej program, umożliwiający komunikację głosową w oparciu o technologię VoIP, szybko stał się jednym z podstawowych narzędzi komunikacyjnych. Używany jest nie tylko przez fanatyków sieci, ale również przez przedsiębiorców. Jednak niewielu użytkowników wykorzystuje pełnię możliwości Skype’a.

Książka "Skype! Od zwykłego użytkownika do (nie tylko) małego przedsiębiorstwa" odkryje przed Tobą wszystkie tajemnice tego niezwykłego programu. Dzięki niej dowiesz się, jak on działa, nauczysz się go konfigurować oraz korzystać z wielu oferowanych opcji. Przekonasz się, że Skype´a używać można zarówno do kontaktowania się z innymi użytkownikami tej aplikacji, jak i do połączeń z numerami stacjonarnymi i komórkowymi, przeprowadzania wideokonferencji oraz przesyłania plików. Poznasz programy rozszerzające możliwości Skype´a, a także skonfigurujesz sieć w domu lub w biurze tak, aby komunikator działał z najwyższą wydajnością.

Oto zagadnienia szczegółowo omówione w książce:

Odkryj zalety Skype´a!


Skype! Od zwykłego użytkownika do (nie tylko) małego przedsiębiorstwa - Bill Campbell, Michael Gough, Joshua Brashars, Dan Douglass



This page is powered by Blogger. Isn't yours?