Wednesday, June 30, 2010

 

Wstr�?tne kobiety. Jak nie pozwoli�? im si�? d??u??ej rani�? bez zni??ania si�? do ich poziomu - Jay Carter (Talizman)

Wstr�?tne kobiety. Jak nie pozwoli�? im si�? d??u??ej rani�? bez zni??ania si�? do ich poziomu - Jay Carter

Dla m�???czyzn po przej??ciach i kobiet z przesz??o??ci�?

Dobre kobiety s�? lepsze ni?? dobrzy m�???czy??ni. Z??e kobiety s�? gorsze ni?? ??li m�???czy??ni -- to zdanie wypowiedziane przez Marcela Acharda znakomicie charakteryzuje ksi�???k�? Jaya Cartera. Autor w przenikliwy spos??b analizuje zachowanie z??o??nic staraj�?cych si�? uczyni�? piek??o z ??ycia swoich bliskich oraz pomaga zrozumie�? b??�?dz�?ce kobietki, kt??re nie maj�? z??ych intencji.

Jak wytrzyma�? z kobiet�?, kt??ra wysysa z Ciebie ca??�? energi�?? Czy mo??na j�? zrozumie�? i oswoi�?? Czy warto si�? na to porywa�?? Z tego poradnika dowiesz si�?, co jest ??r??d??em Twoich problem??w z kobietami. Poznasz metody post�?powania z trudn�? partnerk�?, kole??ank�? czy szefow�?. A je??li jeste?? kobiet�?, kt??ra chce si�? zmieni�? lub sama ma k??opoty ze zrozumieniem zachowania innych dziewczyn -- to ksi�???ka r??wnie?? dla Ciebie.

Nie taka kobieta straszna…

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


Wstr�?tne kobiety. Jak nie pozwoli�? im si�? d??u??ej rani�? bez zni??ania si�? do ich poziomu - Jay Carter



 

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa (Amulet na miłość)

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa

Jak zarz�?dzaj�?cy przep??acaj�? za konsultacje
i dlaczego tak ma??o dostaj�? w zamian?

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultant??w z zewn�?trz. S??ono zap??acimy, ale oni rozwi�???�? problem".
Nic z tego! Takie my??lenie jest dla firmy destruktywne. Dzie??a zniszczenia najcz�???ciej dokonuj�? nie konsultanci, ale zarz�?dzaj�?cy -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponuj�? okre??lone rozwi�?zania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrwa??aj�?ce, ??e firmy konsultingowe mno??�? si�? jak grzyby po deszczu i pobieraj�? zawrotne honoraria, a doradztwo i tak cz�?sto ko??czy si�? nieporozumieniem?

Ta ksi�???ka u??wiadamia problemy we wzajemnej wsp????pracy zar??wno zarz�?dzaj�?cym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, by??y doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z najwi�?kszych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projekt??w w tym zakresie. Opisuje najcz�???ciej pope??niane b??�?dy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formu??�? skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?:


Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa



Tuesday, June 29, 2010

 

Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht (Talizmany ochronne)

Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht

Przekonaj si�?, ??e inteligencja to co?? wi�?cej ni?? IQ!

Inteligencja ludzka jest zjawiskiem z??o??onym i wci�??? nie do ko??ca zg??�?bionym. Kilkadziesi�?t lat temu zdefiniowano poj�?cie ilorazu inteligencji (IQ). Przez d??ugi czas s�?dzono, ??e jest to jedyny miernik, za pomoc�? kt??rego mo??na okre??li�? zakres mo??liwo??ci umys??owych. Dopiero niedawno naukowcy zacz�?li rozwa??a�? istnienie r??wnie?? innych rodzaj??w inteligencji, sk??adaj�?cych si�? na tzw. inteligencj�? wielorak�?. Dzisiejszy cz??owiek sukcesu musi mie�? wysoko rozwini�?te i doskonale zintegrowane wszystkie jej typy.

Inteligencja spo??eczna zaz�?bia si�? z modelem inteligencji emocjonalnej i oznacza zdolno??�? dogadywania si�? z lud??mi oraz zach�?cania ich do wsp????pracy. Jest to wyczulenie na potrzeby innych, po??�?czone z umiej�?tno??ci�? okazywania im empatii oraz jasnego wyra??ania w??asnych my??li i przekona??. Autor tej ksi�???ki wyr????ni?? pi�?�? wymiar??w inteligencji spo??ecznej (sytuacyjna ??wiadomo??�?, prezencja, autentyczno??�?, czytelno??�? oraz empatia) i nazwa?? je w skr??cie S.P.A.C.E. Poznaj dok??adnie ka??dy z nich i dowiedz si�?:


"Ci�?g??a interakcja mi�?dzy istotami ludzkimi jest fenomenem z??o??onym i dynamicznym. Zdumiewaj�?co przekonuj�?ca ksi�???ka Albrechta w genialny spos??b dodaje kolejn�? warstw�? do naszego rozumienia tego, dlaczego jednym udaje si�? osi�?gn�?�? sukces w kontaktach z lud??mi, a innym nie. Jego teoria S.P.A.C.E. jest szczeg??lnie fascynuj�?ca. C???? za niezwyk??y wk??ad w rozw??j tej dziedziny ludzkiego ??ycia!"
Stephen R. Covey

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht



Monday, June 28, 2010

 

Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian (Amulet)

Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian Jak zosta�? charyzmatycznym sprzedawc�?, oczarowa�? klienta i zwielokrotni�? zyski
oryg.: Kunden kaufen nur von Siegern
Altmann Hans Christian

Ksi�???ka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawc??w, takich jak przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy dzia??u sprzeda??y i inni, kt??rzy w codziennych zmaganiach z globaln�? konkurencj�?, pragn�? wybi�? si�? ponad przeci�?tno??�? i osi�?gn�?�? handlowy sukces. Jest tak??e doskona??ym wprowadzeniem w przedsi�?biorczo??�? dla wszystkich m??odych ludzi rozpoczynaj�?cych prac�?, ukazuj�?c im praktyk�? dzia??alno??ci handlowej w jednym z wiod�?cych kraj??w Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodz�?cych w naszym kraju oraz zbli??aj�?cego si�? wej??cia Polski do Unii ksi�???ka ta pozwala zobaczy�?, jak nale??y dzia??a�?, aby osi�?gn�?�? sukces w warunkach, kt??re stopniowo obejm�? ca??�? nasz�? gospodark�?.

GALAKTYKA, ?�??d?? 2007
Wydanie 2
Format 17.3x24.8cm Oprawa Twarda z obwolut�?

Klienci kupuj�? tylko od zwyci�?zc??w - Altmann Hans Christian



Sunday, June 27, 2010

 

Budowanie zespo??u. Organizacja szkole?? outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla mened??era personalnego - Rafa?? Szczepanik (Amulet)

Budowanie zespo??u. Organizacja szkole?? outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla mened??era personalnego - Rafa?? Szczepanik

Dobrze wsp????pracuj�?cy zesp???? to podstawa sukcesu nowoczesnej firmy. Zgrani i rozumiej�?cy si�? wzajemnie pracownicy dzia??aj�? sprawniej i efektywniej, a tak??e szybciej rozwi�?zuj�? pojawiaj�?ce si�? problemy. Jednym z najcz�???ciej wykorzystywanych sposob??w budowania zespo??u jest szkolenie integracyjne -- wyjazd, na kt??rym pracownicy wykonuj�? zadania zespo??owe, pozornie niezwi�?zane z prac�?. Zadania te ucz�? ich jednak wsp????pracy i koordynacji swoich dzia??a?? w r????nych warunkach. Coraz wi�?cej przedsi�?biorstw si�?ga po takie szkolenia, organizuj�?c je samodzielnie lub korzystaj�?c z us??ug firm zewn�?trznych.

"Budowanie zespo??u. Organizacja szkole?? outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla mened??era personalnego" to ksi�???ka przeznaczona dla mened??er??w dzia????w personalnych, kt??rzy chc�? pozna�? zasady organizowania wyjazd??w integracyjnych po??�?czonych ze szkoleniami. Przedstawia sposoby doboru miejsca i typu szkolenia, zawiera wskaz??wki przydatne przy wsp????pracy z firm�? zewn�?trzn�? oraz pokazuje, jak dobrze przeprowadzone zaj�?cia integracyjne mog�? wp??yn�?�? na dzia??anie zespo??u pracownik??w.

Je??li planujesz zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla swoich pracownik??w, ta ksi�???ka b�?dzie dla Ciebie niezb�?dnym ??r??d??em wiedzy.


Budowanie zespo??u. Organizacja szkole?? outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla mened??era personalnego - Rafa?? Szczepanik



 

Zarz�?dzanie finansami w ma??ej firmie - Colin Barrow (Amulety)

Zarz�?dzanie finansami w ma??ej firmie - Colin Barrow

Dlaczego ma??e przedsi�?biorstwa upadaj�?? Ot???? najcz�???ciej z powodu kiepskiej kotroli finansowej. To z kolei wynika z niedostatecznej wiedzy o zarz�?dzaniu finansami. Mali przedsi�?biorcy cz�?sto korzystaj�? z us??ug biur rachunkowych i na tym ko??czy si�? ich zainteresowanie finansami firmy. Cz�?sto tkwi�? w b??�?dnym przekonaniu, ??e prowadzenie ksi�?g to czynno??�? pozostaj�?ca w zupe??nym oderwaniu od "prawdziwych" zada??, takich jak pozyskiwanie klient??w czy wytwarzanie produkt??w lub ??wiadczenie us??ug. Nie kontroluj�?c na bie??�?co wydatk??w, ??atwo jest nie??wiadomie zabrn�?�? zbyt daleko w ??cie??k�? prowadz�?c�? do finansowej zag??ady, a wtedy nie pomo??e nawet najlepszy ksi�?gowy. W ten spos??b dobry pomys?? na biznes mo??e zosta�? lekkomy??lnie zaprzepaszczony. Prowadzenie firmy bez posiadania kontroli nad finansami przypomina prowadzenie samochodu bez kierownicy, hamulc??w i d??wigni zmiany bieg??w.

W tym u??ytecznym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania, jak sporz�?dza�? i czyta�? sprawozdania finansowe; jak tworzy�? biznesplany i bud??ety; na czym polega i czemu s??u??y analiza finansowa. Zdob�?dziesz i utrwalisz wiedz�? o:

Ta ksi�???ka zawiera u??yteczne wskaz??wki i porady dla wszystkich, kt??rzy prowadz�? ma??e firmy lub dopiero decyduj�? si�? na rozpocz�?cie dzia??alno??ci gospodarczej.

"…jedna z najlepszych ksi�???ek obja??niaj�?cych podstawy zarz�?dzania finansami, dla tych, kt??rych wiedza w tej dziedzinie nie jest zaawansowana. Polecamy!"

Business Franchise

"…jest dostosowana do potrzeb ma??ych firm i daje podstawy do zrozumienia rachunkowo??ci zarz�?dczej oraz zarz�?dzania finansami przedsi�?biorstw wszystkim tym, kt??rzy chc�? uczy�? si�? od podstaw, jak dzia??a firma."

International Journal of Small Business


Zarz�?dzanie finansami w ma??ej firmie - Colin Barrow



Friday, June 25, 2010

 

Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin (Talizman)

Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin

Odkryj potencja?? swojej firmy

Coraz wi�?cej os??b decyduje si�? na prac�? w domu. Takie rozwi�?zanie ma wiele zalet, ale przej??cie na samozatrudnienie wi�???e si�? z nowymi obowi�?zkami. Prowadz�?c tak�? firm�?, trzeba przej�?�? obowi�?zki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla wi�?kszo??ci os??b pracuj�?cych w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsi�?biorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkana??cie os??b.

Ksi�???ka "Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�?" to poradnik dla tych, kt??rzy zdecydowali si�? na dzia??anie na w??asny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsi�?biorc??w techniki umo??liwiaj�?ce zbudowanie grona lojalnych klient??w, wypromowanie domowej firmy i osi�?gni�?cie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zlece??, reklamowania us??ug oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

Dzi�?ki tej ksi�???ce zaoszcz�?dzisz czas i pieni�?dze. Przekonasz si�?, ??e taktyki partyzanckie s�? skuteczne r??wnie?? w marketingu i sprzeda??y.


Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin



Thursday, June 24, 2010

 

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press (Amulety ochronne)

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press

Kluczowe zagadnienia z zakresu teorii i praktyki
podejmowania skutecznych decyzji

Nasze ??ycie prywatne i zawodowe zale??y w du??ym stopniu od trafno??ci naszych decyzji. Ich podejmowanie to proces sk??adaj�?cy si�? z etap??w, kt??re ??atwo wyodr�?bni�? i usystematyzowa�?. Skuteczni mened??erowie wiedz�?, kiedy decyzja ma opiera�? si�? na pewnych regu??ach, a kiedy musi zosta�? podj�?ta w spos??b pragmatyczny, na podstawie fakt??w dotycz�?cych konkretnego przypadku. Szybko??�? podejmowania decyzji jest wa??na, ale nie najwa??niejsza. Kluczowym elementem jest prawid??owa analiza problemu i wszystkich jego aspekt??w.

Niniejsza ksi�???ka jest zbiorem artyku????w po??wi�?conych sztuce podejmowania decyzji. Ukaza??y si�? one w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Autorami artyku????w s�? uznani fachowcy z dziedziny zarz�?dzania. W swoich artyku??ach opisuj�? oni proces podejmowania w??a??ciwych decyzji w r????nych okoliczno??ciach, metody pokonywania r????nic pomi�?dzy wsp????pracownikami, sposoby racjonalnej analizy problem??w oraz sytuacje, w kt??rych podejmowanie decyzji pod wp??ywem intuicji jest najlepszym rozwi�?zaniem.

Ksi�???ki z serii Harvard Business Review powinny sta�? si�? lektur�? obowi�?zkow�? dla ambitnych pracownik??w ka??dej organizacji na ??wiecie.


Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Harvard Business School Press



 

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan (Talizman na miłość)

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i m??wi: "Zrobi??em co?? obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapami�?tacie!". Owszem, zapami�?tamy i nawet b�?dziemy kupowa�? dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam ??a??osnych, prostackich, g??upawych, bezwarto??ciowych i natr�?tnych. ??�?damy reklam efektownych i przekonuj�?cych. Chcemy reklam, kt??re zapami�?tamy dlatego, ??e je polubimy.

My, tw??rcy pracuj�?cy w agencjach reklamowych, jeste??my zobowi�?zani wydawa�? na ??wiat takie w??a??nie reklamy. Musimy dokarmia�? nasze koncepcje wen�? i technik�? oraz metodycznie przechodzi�? od zarys??w do ko??cowych efekt??w. Ta ksi�???ka to szko??a reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscar??w" bran??y reklamowej, nale??�?cy do czo??owej dziesi�?tki ameryka??skich copywriter??w. Sullivan podpowiada nam, jak odr????nia�? dobre koncepcje reklamowe od z??ych i raz na zawsze zako??czy�? er�? bezsensownych spot??w.

Oto jego wskazania:


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan



Wednesday, June 23, 2010

 

Efektywne zarz�?dzanie czasem - Patrick Forsyth (Amulet)

Efektywne zarz�?dzanie czasem - Patrick Forsyth

W obecnych ??rodowiskach pracy coraz wi�?ksza presja na osi�?ganie wysokich wynik??w wymusza efektywne zarz�?dzanie czasem. Je??eli chcesz realizowa�? za??o??one cele, musisz pracowa�? wydajnie i efektywnie.

"Efektywne zarz�?dzanie czasem" to sprawdzone wskaz??wki i techniki, dzi�?ki kt??rym b�?dziesz m??g?? oceni�?, jak wykorzystujesz sw??j czas, a tak??e lepiej nim zarz�?dza�? i wdro??y�? nowe metody pracy. Znajdziesz tu wiele gotowych pomys????w, praktycznych rozwi�?za?? i porad, kt??re pomog�? Ci:

Bez wzgl�?du na to, jak bardzo jeste?? zaj�?ty, ten zwi�?z??y przewodnik podpowie Ci, jak ograniczy�? straty czasu i przestoje w pracy. B�?dziesz m??g?? skierowa�? uwag�? na priorytetowe zadania i pod�???a�? drog�? sukcesu -- to zmieni Twoje ??ycie na lepsze!


"Patrick pisze klarownie i zawsze trafia w sedno. Jego rady s�? przedstawione w spos??b przejrzysty i uporz�?dkowany. U??atwia to ich zastosowanie w praktyce".
Professional Marketing

Efektywne zarz�?dzanie czasem - Patrick Forsyth



Tuesday, June 22, 2010

 

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale (Amulet na miłość)

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale

Czy pierwszy milion trzeba ukra??�??
Nie. Mo??na go... przyci�?gn�?�?. Jak? Staj�?c si�? magnesem, kt??ry przyci�?gnie wszystko, czego pragniesz.

Brzmi niewiarygodnie? By�? mo??e. Dlaczego? Dlatego, ??e przyt??acza nas defetyzm i kiedy kto?? m??wi, ??e mo??emy dokona�? czego?? wielkiego, nie wierzymy mu -- uznajemy jego opowie??�? za bajk�? i doszukujemy si�? manipulacji (na przyk??ad: "Kup ksi�???k�? za 49 z??otych, a zostaniesz milionerem"). Nauczono nas my??le�? "realnie", czyli odrzuca�? wszystko, co wykracza poza oczywisto??�?. I st�?d powszechne przekonanie, ??e pierwszy milion trzeba ukra??�?. A kiedy widzimy inn�? rzeczywisto??�? -- tak zwanych "ludzi, kt??rym si�? uda??o" -- my??limy sobie: "To nie dla mnie".., co wcale nie przeszkadza nam po??�?da�? ich bogactwa i s??awy. Je??li czujesz, ??e rzeczywisto??�?, w jakiej ??yjesz, kr�?puje Twoje ruchy oraz my??li i oczekujesz od ??ycia wi�?cej, ni?? masz, to ta ksi�???ka jest dla Ciebie.

Dlaczego mia??by?? uwierzy�?? Prosta historia cud??w
Autorem tej ksi�???ki jest Joe Vitale, ??ywy dow??d na to, ??e marzenia spe??niaj�? si�?. W 1999 roku Vitale stworzy?? system MGZ, czyli Marketing Gwarantowanych Zysk??w. Znalaz?? ludzi, kt??rzy skorzystali z MGZ, zap??acili za to 75 000 dolar??w i dobrze na tym wyszli. To by?? pocz�?tek. Obecnie, po kilku latach od pierwszego zastosowania MGZ, Joe Vitale jest znany jako autor spe??nionych marze??. Do grona jego zamo??nych klient??w nale??�? ludzie, kt??rzy niegdy??, nie mog�?c zwi�?za�? ko??ca z ko??cem, usilnie poszukiwali pomys????w na dobry biznes. Ci z nich, kt??rzy uwierzyli, zarobili.

Co odr????nia Joe’go Vitale od innych autor??w ksi�???ek biznesowych?
To, ??e Vitale nie musi zarabia�? na ??ycie, sprzedaj�?c ludziom ksi�???ki. On "ju?? ma". Jego e-book wydany pod polskim tytu??em "Hipnotyczny marketing" dwukrotnie trafi?? na pierwsze miejsce listy bestseller??w Amazon.com. Klientami jego firmy specjalizuj�?cej si�? w doradztwie marketingowym s�? mi�?dzy innymi Czerwony Krzy??, korporacja PBS i szpital Hermann Children’s. Jak twierdzi, m??g??by nie pracowa�? do ko??ca ??ycia, jednak wtedy jego dzie??o -- system MGZ -- nie znalaz??oby swoich kontynuator??w. Ksi�???k�? "Moc przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)" napisa??, poniewa?? (to tak??e jego s??owa) w ??yciu ka??dego cz??owieka przychodzi taki czas, kiedy trzeba zacz�?�? dzieli�? si�? z innymi nabyt�? wiedz�? i zgromadzonym bogactwem.

W ksi�???ce "Moc przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)" Joe Vitale pisze:

 

Niech Twoje sny stan�? si�? jaw�?


"Joe Vitale zaliczam do grona 5 zachodnich specjalist??w, kt??rzy mieli najwi�?kszy wp??yw na mnie, moje biznesy i moje podej??cie do marketingu."
Piotr Majewski
tw??rca portalu CNEB czyli Czas na e-biznes

Moc Przyci�?gania. 5 prostych krok??w do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Joe Vitale



Monday, June 21, 2010

 

Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzid??a Ochronne (Talizman na miłość)

Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzid??a Ochronne

Dorje (Niezniszczalny) - Tybeta??skie kadzid??a ochronne

Formu??a stworzona przez jednego z najwi�?kszych mistrz??w tybeta??skiej tradycji Gelugpa. Rinpocze Pabonghka by?? nauczycielem opiekun??w XIV Dalai Lamy oraz autorem wielu cennych opracowa?? dotycz�?cych byddyjskiej filozofii i tantry.

Kadzid??a te zosta??y opracowane z my??l�? o ochronie cz??owieka przed wszelkimi negatywnymi energiami. Ich spalanie generuje moc krzepi�?c�? cz??owieka w jego ziemskiej, nie zawsze ??atwej w�?dr??wce.

Receptura tych kadzide?? jest oparta wy??�?cznie o zio??a lecznicze - nie zawieraj�? ??adnych sk??adnik??w drzewnych.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Dorje -NgalSo Tibetan Incense for Protection - Kadzid??a Ochronne



Sunday, June 20, 2010

 

Szczepionki obowi�?zkowe - Paul A. Offit (Amulet)

Szczepionki obowi�?zkowe - Paul A. Offit

Ksi�???ka odpowiada na nast�?puj�?ce pytania:
- Jakie szczepienia s�? obowi�?zkowe i kiedy trzeba je wykonywa�??
- Jakie szczepienia s�? przeznaczone dla dzieci, a jakie tylko dla doros??ych lub os??b starszych i dlaczego?
- Co daje szczepienie przeciwko grypie?
- Czy szczepienia s�? bezpieczne?
- Jak dzia??a szczepionka przeciwko AIDS?
Wsp????czesna medycyna nie tylko leczy, ale te?? zapobiega i powstrzymuje rozw??j wielu niebezpiecznych chor??b. To wydanie zawiera najnowsze informacje na temat szczepie?? obowi�?zkowych i tych zalecanych, pozwala dokona�? wyboru, kt??ry b�?dzie najlepszy dla Twojej rodziny. Jest uaktualnione i wzbogacone o wiadomo??ci dotycz�?ce polskich przepis??w. W ksi�???ce om??wiono obecnie produkowane szczepionki, wyja??niono metody ich wytwarzania i dzia??anie oraz przedstawiono zagro??enia zwi�?zane z ich przyjmowaniem. Dowiemy si�?, jak medycyna radzi sobie z takimi chorobami, jak: gru??lica, ospa, odra, r????yczka, AIDS. W publikacji przedstawiono te?? zalecenia dotycz�?ce szczepionki przeciw ospie wietrznej, naj??wie??sze informacje na temat szczepie?? dla podr????nych i bada?? nad szczepionkami skojarzonymi (np.przeciwko r????yczce + inne).

PZ


Szczepionki obowi�?zkowe - Paul A. Offit



Saturday, June 19, 2010

 

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman (Amulet na miłość)

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman

Walcz albo zapadnij si�? pod ziemi�?!

Stoisz przed publiczno??ci�?… i nagle z t??umu pada prowokacyjne:
"To nieprawda. Wszyscy wiemy, ??e jest inaczej. Dlaczego nas oszukujesz?".

To pytanie kompletnie Ci�? zaskakuje. Czujesz na sobie nieprzychylne spojrzenia ludzi. Wyst�?pujesz samotnie przeciwko wszystkim. Pr??bujesz zebra�? my??li. W ko??cu nieudolnie zaczynasz si�? broni�?. ?�amie Ci si�? g??os. Tracisz wiarygodno??�?. Stajesz si�? nik??�? postaci�? przypart�? do muru, zwierzyn�? ??own�? pod obstrza??em coraz bardziej wrogich pyta??. Ju?? po Tobie.

Taki czarny scenariusz mo??e zrealizowa�? si�? w przypadku ka??dego z nas podczas jakiegokolwiek wyst�?pienia publicznego: konferencji, prezentacji biznesowej, rozmowy w sprawie pracy, szkolenia czy wywiadu. Co zrobisz, gdy na forum kto?? zada Ci mia??d??�?ce pytanie? Czas, aby si�? nad tym zastanowi�? i przygotowa�? na t�? okoliczno??�?, masz w??a??nie TERAZ, a nie potem, gdy b�?dzie za p????no -- kiedy g??r�? wezm�? emocje i zorientujesz si�?, ??e ju?? ubrano Ci�? w sk??r�? ofiary.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak:

 

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman



 

Grzeczne dziewczynki nie kr�?c�? interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen - Caitlin Friedman, Kimberly Yorio (Amulet na miłość)

Grzeczne dziewczynki nie kr�?c�? interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen - Caitlin Friedman, Kimberly Yorio

Jak to robi�? kobiety biznesu?

My??lisz o rozkr�?ceniu w??asnej firmy? Masz pomys?? na biznes? Zastanawiasz si�?, czy podo??asz takiemu zadaniu? Cenisz niezale??no??�?, lubisz si�? uczy�? i nie brak Ci entuzjazmu? Nim wr�?czysz szefowi wypowiedzenie, sprawd??, jakie wyzwania stoj�? przed Tob�?.

"Grzeczne dziewczynki nie kr�?c�? interesem…" to ksi�???ka, kt??ra przeprowadzi Ci�? bezpiecznie przez pole minowe samozatrudnienia. Poradnik??w na temat zak??adania i prowadzenia w??asnej firmy -- napisanych z m�?skiego punktu widzenia -- jest na rynku bez liku. Ale tylko ten pomo??e Ci w realizacji marze??, pozwalaj�?c przy tym zachowa�? pe??ni�? kobieco??ci!

Ksi�???ka "Grzeczne dziewczynki nie kr�?c�? interesem…" powsta??a jako wynik do??wiadcze?? nabytych w ci�?gu wielu lat prowadzenia w??asnego biznesu. Krok po kroku opisuje, jak za??o??y�? firm�? i skutecznie ni�? zarz�?dza�?. Pozwala zorientowa�? si�?, co sprawia, ??e firma jest postrzegana jako w pe??ni profesjonalna. Doradza, jak zatrudnia�? i zwalnia�? pracownik??w oraz jak post�?powa�? w sytuacjach kryzysowych. Zdradza tajniki pisania tekst??w biznesowych, ofert, list??w i prezentacji.

Dasz rad�?, dziewczyno!
Osi�?gnij sukces, pracuj�?c dla siebie:


Grzeczne dziewczynki nie kr�?c�? interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen - Caitlin Friedman, Kimberly Yorio



Thursday, June 17, 2010

 

Gangchen Healing Buddha - Agar 31 - Terapeutyczne (Talizman na miłość)

Gangchen Healing Buddha - Agar 31 - Terapeutyczne

Kadzid??a te s�? wyj�?tkow�? kompozycj�? 31 naturalnych sk??adnik??w (Agar 31).
S�? one szczeg??lnie dedykowane Lungny - tzw. "chorobom wietrznym" powodowanym przez l�?ki i inne zak????cenia uk??adu nerwowego. Objawami tych patologii mog�? by�?: zawa??y serca, bezsenno??�?, dr??enie, okresowa utrata przytomno??ci, b??le plec??w, sucho??�? ust.

Kadzid??a te sproszkowane i dodane do olejk??w nadaj�? si�? r??wnie?? doskonale do masa??u.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60-70 min.


Gangchen Healing Buddha - Agar 31 - Terapeutyczne



Wednesday, June 16, 2010

 

Sudoku. 101 ??amig????wek - Sam Griffiths-Jones (Amulet na miłość)

Sudoku. 101 ??amig????wek - Sam Griffiths-Jones

Doskona??a gimnastyka dla umys??u

Sudoku to gra logiczna pochodz�?ca z Japonii. Mod�? na sudoku zapocz�?tkowa??a publikacja w brytyjskim czasopi??mie "The Times" w grudniu 2004. Nazwa oznacza "jedyn�? liczb�?", co doskonale oddaje zasad�? tej zabawy. Sudoku polega na wpisywaniu cyfr od 1 do 9 w siatce o rozmiarach 9??9, na kt??r�? sk??adaj�? si�? mniejsze kwadraty 3??3. Mimo tego, ??e ??amig????wka sk??ada si�? z liczb, nie wi�???e si�? ona z ??adnymi obliczeniami arytmetycznymi -- zamiast cyfr mo??emy u??y�? symboli lub kolor??w. Pozornie proste zadanie wype??nienia odpowiednimi cyframi p??l kwadratu niesamowicie wci�?ga i powoduje, ??e rozwi�?zuj�?c je, ca??kowicie odrywamy si�? od realnego ??wiata.

Ksi�???ka "Sudoku. 101 ??amig????wek" to gwarancja doskona??ej zabawy przy rozwi�?zywaniu coraz trudniejszych zada??. Znajdziesz tu 101 ??amig????wek podzielonych na grupy wed??ug poziomu trudno??ci: 20 ??atwych, 30 o ??rednim poziomie, 30 trudnych oraz 21 bardzo trudnych. Je??li nie wiesz, czym jest Sudoku, znajdziesz tu wyja??nienie zasad tej gry oraz wskaz??wki, dzi�?ki kt??rym szybko rozwi�???esz pierwsze ??amig????wki.


Sudoku. 101 ??amig????wek - Sam Griffiths-Jones



Tuesday, June 15, 2010

 

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. (Amulet)

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. Dwana??cie uniwersalnych praw skutecznej perswazji
oryg.: Maximum Influence. The 12 Universal Laws of Power Persuasion
Mortensen Kurt W.

Czy zdajesz sobie spraw�? z tego w jak du??ym stopniu tw??j sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolno??ci przyw??dcze i dochody zale??�? od umiej�?tno??ci perswazji, wywierania wp??ywu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi pomo??e ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokona?? syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych bada?? technik wywierania wp??ywu. Te sprawdzone techniki sprawi�?, ??e:

- ludzie instynktownie b�?d�? ci ufa�? i obdarza�? ci�? sympati�?
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu kt??rych 99 procent ludzi w og??le nie wie
- przekonasz dowoln�? osob�? do niemal wszystkiego, wsz�?dzie i zawsze!


Kurt W. Mortensen jest jednym z g????wnych autorytet??w Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wp??ywu. Oferuje na ca??ym ??wiecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagaj�?c tysi�?com ludzi w osi�?gni�?ciu bezprecedensowych sukces??w zar??wno w sferze biznesu, jak i w ??yciu osobistym.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiello??skiego, Krak??w 2006
Wydanie 1
Format 16.0x23.5cm Oprawa Mi�?kka

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W.



 

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock (Talizmany)

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock

Bogowie nie stworzyli nas na swoje podobie??stwo…

Bogowie ograniczyli nasze widzenie do tego, co oczywiste i nieodleg??e. Jednak w swej wielkoduszno??ci pozostawili Ksi�?g�? -- zbi??r pism o tym, co wydarzy??o si�? przed pierwszym brzaskiem S??o??ca, kiedy ca??y ??wiat sk??ada?? si�? z pustego nieba i spokojnego morza. Dzi�?ki Ksi�?dze ludzie stali si�? m�?drzy i stworzyli cywilizacj�? Maj??w. Rozwijali j�?, pami�?taj�?c o drugiej stronie ??ycia: o Krwawym Ksi�???ycu i podziemnej krainie zwanej Miejscem Strachu. Sk??adali swoim bogom straszliwe ofiary. Z pokolenia na pokolenia przekazywali legendy o dawnych czasach. ??yli w kr�?gu religii i fantazji. Byli wspania??ymi budowniczymi i matematykami. Wszystko za spraw�? Ksi�?gi -- Biblii Maj??w.

Europejscy odkrywcy uznali Maj??w za dzikich. Zamiast uczy�? si�? od nich, zr??wnali ich osady z ziemi�? i wymordowali niemal do nogi. Teraz, dzi�?ki wsp????czesnym odkryciom archeologicznym, mo??emy przynajmniej w cz�???ci naprawi�? ten barbarzy??ski b??�?d i bli??ej pozna�? cywilizacj�? Maj??w -- ich wierzenia, histori�?, mity i legendy.


"T�? ksi�???k�? powinien przeczyta�? ka??dy, kto szczerze interesuje si�? rdzenn�? literatur�? ameryka??sk�? lub histori�? kultury mezoameryka??skiej. Ta publikacja to wielkie wydarzenie"
Los Angeles Times

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock



 

SAP R/3. Podr�?cznik u??ytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley (Talizmany)

SAP R/3. Podr�?cznik u??ytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley

Przewodnik po najpopularniejszym
systemie informatycznym dla przedsi�?biorstw

SAP R/3 to system informatyczny, kt??ry mo??na spotka�? w przedsi�?biorstwach na ca??ym ??wiecie. Przeprowadzone niedawno analizy wykaza??y, ??e SAP R/3 jest zainstalowany w prawie 100 000 lokalizacji w 120 krajach ??wiata i jest wykorzystywany codziennie przez ponad 10 milion??w ludzi. SAP R/3 to pakiet zintegrowanych aplikacji s??u??�?cych do rejestrowania oraz ??ledzenia operacji i koszt??w w firmie. Elastyczna architektura systemu umo??liwia dostosowanie go do potrzeb niemal ka??dego przedsi�?biorstwa, a zadania, kt??re za jego pomoc�? mo??na realizowa�?, zdecydowanie usprawniaj�? dzia??anie firmy.

"SAP R/3. Podr�?cznik u??ytkownika" to ksi�???ka przeznaczona dla u??ytkownik??w tego systemu, przedstawiaj�?ca zasady pracy z nim. Autorzy -- do??wiadczeni konsultanci i szkoleniowcy -- opisali w niej najbardziej uniwersalne zagadnienia potrzebne podczas pracy z ka??dym modu??em tego z??o??onego oprogramowania. Opanowanie tych procedur gwarantuje, ??e ka??dy, kto je pozna??, b�?dzie w stanie efektywnie wykorzysta�? system SAP R/3. Dzi�?ki wiadomo??ciom zawartym w tej ksi�???ce bez obaw rozpoczniesz prac�? z systemem SAP R/3.

Zdob�?d?? wiedz�? niezb�?dn�? do korzystania z SAP R/3.


SAP R/3. Podr�?cznik u??ytkownika - Jim Mazzullo, Peter Wheatley



Sunday, June 13, 2010

 

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen (Amulet)

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen Tajemnica s??odkiego sukcesu w pracy i w ??yciu osobistym
seria/cykl: Metamorfozy
oryg.: Don?t Eat the Marshmallow? Yet!
Posada Joachim, Singer Ellen

Arthur jest szoferem, kt??ry w p???? godziny potrafi rozwi�?za�? krzy????wk�? w New York Timesie, przeprowadzi�? analiz�? stanu gospodarki Ameryki ?�aci??skiej i wykona�? w pami�?ci obliczenia szybciej ni?? inni za pomoc�? kalkulatora. Jonathan jest r??wnie inteligentny jak Arthur, r??wnie pracowity, tyle tylko ??e jest milionerem. Jak to si�? sta??o, ??e Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? Dlaczego ich ??yciowe osi�?gni�?cia s�? tak r????ne? Co wyja??nia r????nic�? mi�?dzy sukcesem a pora??k�??

Odpowied?? kryje si�? w prze??omowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, ka??de z jednym cukierkiem, i poinformowano je, ??e albo mog�? go zje??�?, albo poczeka�?, a po pi�?tnastu minutach dostan�? drugiego jako nagrod�? za cierpliwo??�?. Niekt??re z nich zjad??y swojego cukierka od razu. Inne czeka??y. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawni??o si�? dziesi�?�? lat p????niej, kiedy badacze odkryli, ??e dzieci, kt??re czeka??y na nagrod�?, osi�?ga??y w ??yciu wi�?ksze sukcesy ni?? dzieci, kt??re natychmiast zjad??y swojego cukierka.

Joachim de Posada, ??wiatowej s??awy ekspert motywacyjny, kt??ry wsp????pracowa?? z tysi�?cami mened??er??w i zawodowych sportowc??w, nie zmarnowa?? tej lekcji. ?Teoria cukierka? jest zwie??czeniem trzydziestu lat poszukiwa?? odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym si�? udaje, a innym nie. Posada by?? przekonany, ??e kluczowa r????nica mi�?dzy sukcesem a pora??k�? nie polega jedynie na ci�???kiej pracy lub wi�?kszej inteligencji, ale na zdolno??ci do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafi�?ce oprze�? si�? ?cukierkom? osi�?gaj�? wi�?kszy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoj�? porcj�? od razu, tym samym zwi�?kszaj�?c sw??j d??ug i niezadowolenie, niezale??nie od zawodu i zarobk??w. Ale nie musi tak by�?.

Za pomoc�? prostego opowiadania i przyk??ad??w wzi�?tych z ??ycia ta zdolna odmieni�? twoje ??ycie ksi�???ka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, kt??re dzi?? podejmujesz, mog�? zaowocowa�? jutro ? je??li tylko nie zjesz swojego cukierka?od razu!

Zagadka:
By??y sobie trzy ??aby sp??ywaj�?ce na li??ciu w d???? rzeki. Jedna z nich postanowi??a wskoczy�? do wody. Ile ??ab pozosta??o na li??ciu?
Wi�?kszo??�? ludzi odpowie, ??e dwie. To z??a odpowied??. Na li??ciu nadal s�? trzy ??aby. Dlaczego? Poniewa?? postanowi�? a wykona�? to dwie r????ne sprawy.

Sir Francis Bacon powiedzia??, ??e ?wiedza to pot�?ga?. Mia?? racj�?, zapomnia?? jednak o jednym s??owie, kt??re czyni to zdanie prawdziwym w ka??dej sytuacji. ?Zastosowana wiedza to pot�?ga?.


O AUTORACH

Joachim de Posada jest dwuj�?zycznym, mi�?dzynarodowym doradc�? motywacyjnym, osobisto??ci�? radiow�? i telewizyjn�?, autorem i felietonist�?, kt??ry przemawia?? w ponad trzydziestu krajach o przyw??dztwie, budowaniu zespo??u, sprzeda??y i zarz�?dzaniu. Jego sprawdzone metody znalaz??y zastosowanie r??wnie?? w sporcie. Posada wsp????pracowa?? ze s??awnym trenerem NBA, Delem Harrisem, z dru??ynami Milwaukee Bucks, Los Angeles Lakers oraz dru??ynami olimpijskimi. Prowadzi?? programy szkoleniowe dla setek wielkich korporacji, m.in. Verizon, Citibank, BBVA, Pfizer, Baxter, Cargill, Xerox i Unilever, i stowarzysze?? zawodowych, m.in. CLIA, ISSA, PMA i IFA, w Stanach Zjednoczonych i na ca??ym ??wiecie. Jest autorem bestsellerowej ksi�???ki How to Survive Among Piranhas: Motivation to Succeed, ksi�???ki, kt??ra analizuje regu??y osi�?gania sukcesu (zasady, kt??re mo??esz z powodzeniem zastosowa�?, gdy nauczysz si�?, jak powstrzyma�? si�? od zjadania cukierk??w). Zapraszamy na stron�? internetow�? autora: www.askjoachim.com.

Ellen Singer jest wielokrotnie nagradzan�? pisark�? z ponaddwudziestoletnim do??wiadczeniem w promocji biznesu i kreatywnym pisaniu. Jest autork�? s??awnego pami�?tnika Quicksand: One Woman?s Escape from the Husband Who Stalked Her. Za??o??y??a TenSecondSolution, firm�? oferuj�?c�? us??ugi literackie w ramach niedrogich kampanii promocyjnych dla przedsi�?biorc??w i klient??w korporacyjnych w Ameryce P????nocnej, Ameryce Po??udniowej, Europie i Azji.


OPINIE

?Nie zjadaj cukierka?od razu! to co?? wi�?cej ni?? tylko smakowita przek�?ska. To przepis na d??ugoterm

MT Biznes, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 14.1x21.8 cm Oprawa Mi�?kka

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen



Saturday, June 12, 2010

 

Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni (Talizman)

Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe

Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz wi�?cej, ??pimy coraz mniej, a mimo to wci�??? nie nad�???amy z wykonywaniem swoich obowi�?zk??w. Dlaczego tak si�? dzieje? Brakuje nam umiej�?tno??ci kszta??towania czasu i zarz�?dzania nim. Nie potrafimy skupi�? si�? na wykonywanej pracy i nie jeste??my wystarczaj�?co zdyscyplinowani. Na szcz�???cie organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotowa�? dobry plan dzia??ania i trzyma�? si�? go punkt po punkcie. Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak to zrobi�?.


Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni



 

Wewn�?trzne dr??enia - Dufour Daniel (Talizmany)

Wewn�?trzne dr??enia - Dufour Daniel

Dla osoby cierpi�?cej choroba jest informacj�? wys??an�? przez cia??o. Je??li t�? wiadomo??�? we??miemy pod uwag�?, powr??t do zdrowia oraz dobre samopoczucie oka??�? si�? mo??liwe. Zazwyczaj prawdziw�? przyczyn�? choroby s�? niewyra??one emocje, kt??re przypominaj�? rozszala??y wulkan tu?? przed erupcj�? lawy. Przyznanie si�? do swych uczu�? i przyzwolenie na ich uzewn�?trznienie, nim nas zalej�?, jest wyborem dobrego zdrowia lub szansy na wyzdrowienie. By tak si�? sta??o, dr Daniel Dufour wskazuje nam, jak nauczy�? si�? szacunku do samego siebie oraz bli??nich, co jest nieodzowne dla otwarcia si�? na ??ycie i drugiego cz??owieka.


Wewn�?trzne dr??enia - Dufour Daniel



Friday, June 11, 2010

 

Kar Kalim - Christian Deborah (Amulety ochronne)

Kar Kalim - Christian Deborah

Inya, zwana tak??e Pani�? Ksi�???ycowego Z�?ba, zamkn�???a si�? w ciemnej wie??y strzeg�?cej szczelin wymiarowych, p�?kni�?�? w tkaninie rzeczywisto??ci. Dobrowolna wygnanka z macierzystego wymiaru, w kt??rym niegdy?? zawiod??a jako stra??niczka, Inya umie??ci??a swoj�? wie??�? w Astareth. Mieszka w niej sama, nie licz�?c kilku magicznych istot oraz duch??w. Kiedy pocz�?tkuj�?cy czarownik Murl Amrey prosi j�? o nauki, Inya odmawia, jednak??e chc�?c odda�? przys??ug�? staremu przyjacielowi, w ko??cu wyra??a zgod�?. Zamierza wyposa??y�? go tylko w umiej�?tno??ci niezb�?dne do zdobycia upragnionego kryszta??u styrcyjskiego z odleg??ego wymiaru. Nie docenia jednak determinacji i mocy m??odego czarownika. Amrey wkr??tce wymknie si�? spod jej kontroli, przybierze imi�? zdobywcy - Kar Kalim - i postanowi zniszczy�? ??wiat Inyi.

Fantastyka


Kar Kalim - Christian Deborah



 

B�?d?? pewny siebie - John Caunt (Talizman na miłość)

B�?d?? pewny siebie - John Caunt

Nie chowaj g??owy w piasek,
w ka??dej pracy i na ka??dym szczeblu b�?d?? pewny siebie.

Pewno??�? siebie od niepami�?tnych czas??w jest warunkiem sukcesu. W obecnym, pe??nym stresu, ??rodowisku pracy umiej�?tno??�? pokonywania trudno??ci i kryzys??w oraz zdecydowanie i entuzjazm s�? wa??niejsze ni?? kiedykolwiek wcze??niej. Problemy, kt??rym na co dzie?? stawiamy czo??a w pracy, cz�?sto podcinaj�? nam skrzyd??a. To ogranicza nasze mo??liwo??ci i niekorzystnie wp??ywa na osi�?gane wyniki. Ten zwi�?z??y przewodnik przedstawia metody i techniki, kt??re pomog�? Ci oprze�? si�? naciskom i zachowa�? pewno??�? siebie.

Dowiedz si�?, jak:

 


B�?d?? pewny siebie - John Caunt



Thursday, June 10, 2010

 

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock (Amulety ochronne)

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock

Bogowie nie stworzyli nas na swoje podobie??stwo…

Bogowie ograniczyli nasze widzenie do tego, co oczywiste i nieodleg??e. Jednak w swej wielkoduszno??ci pozostawili Ksi�?g�? -- zbi??r pism o tym, co wydarzy??o si�? przed pierwszym brzaskiem S??o??ca, kiedy ca??y ??wiat sk??ada?? si�? z pustego nieba i spokojnego morza. Dzi�?ki Ksi�?dze ludzie stali si�? m�?drzy i stworzyli cywilizacj�? Maj??w. Rozwijali j�?, pami�?taj�?c o drugiej stronie ??ycia: o Krwawym Ksi�???ycu i podziemnej krainie zwanej Miejscem Strachu. Sk??adali swoim bogom straszliwe ofiary. Z pokolenia na pokolenia przekazywali legendy o dawnych czasach. ??yli w kr�?gu religii i fantazji. Byli wspania??ymi budowniczymi i matematykami. Wszystko za spraw�? Ksi�?gi -- Biblii Maj??w.

Europejscy odkrywcy uznali Maj??w za dzikich. Zamiast uczy�? si�? od nich, zr??wnali ich osady z ziemi�? i wymordowali niemal do nogi. Teraz, dzi�?ki wsp????czesnym odkryciom archeologicznym, mo??emy przynajmniej w cz�???ci naprawi�? ten barbarzy??ski b??�?d i bli??ej pozna�? cywilizacj�? Maj??w -- ich wierzenia, histori�?, mity i legendy.


"T�? ksi�???k�? powinien przeczyta�? ka??dy, kto szczerze interesuje si�? rdzenn�? literatur�? ameryka??sk�? lub histori�? kultury mezoameryka??skiej. Ta publikacja to wielkie wydarzenie"
Los Angeles Times

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock



 

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood (Talizmany ochronne)

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood

Zaplanuj dzia??ania marketingowe swojej firmy

Planowanie jest jednym z najwa??niejszych element??w skutecznego zarz�?dzania. Firma dzia??aj�?ca wed??ug okre??lonego planu osi�?gnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsi�?biorstwa stanowi kluczowy sk??adnik strategii biznesowej. Okre??lenie istniej�?cego potencja??u marketingowego, wyznaczenie cel??w i zaplanowanie dzia??a?? pozwoli na identyfikacj�? najbardziej obiecuj�?cych szans na rynku oraz pomo??e w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Ksi�???ka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla ma??ej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia zwi�?zane z wyznaczaniem cel??w marketingowych, formu??owaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produkt??w i tworzeniem planu. Ka??de zagadnienie poparte jest przyk??adami, kt??re u??atwiaj�? wykorzystanie tych wiadomo??ci w praktyce. Dzi�?ki �?wiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

Przekonaj si�?, ??e plan marketingowy mo??e by�? narz�?dziem przydatnym r??wnie?? dla Twojej firmy.


Plan marketingowy w praktyce - John Westwood



 

Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu (Amulet)

Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu

Zastosuj w procesie sprzeda??y staro??ytne chi??skie strategie

"Sztuka wojny" genera??a Sun Tzu to jedna z najbardziej znacz�?cych ksi�???ek traktuj�?cych o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dow??dcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak tre??ci zawarte w tym dziele s�? tak uniwersalne, ??e mo??na wykorzysta�? je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznaj�? mened??erowie, w??a??ciciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzeda??y r??wnie?? mo??e przynie??�? zaskakuj�?co dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie mo??na zastosowa�? podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzeda??y i negocjowania z klientem.

"Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y" to adaptacja nauk genera??a Sun Tzu do reali??w wsp????czesnej sprzeda??y. Czytaj�?c, przekonasz si�?, jak strategie stworzone z my??l�? o prowadzeniu wojny mog�? przyda�? si�? w realiach wsp????czesnej walki o klienta. Opisane w ksi�???ce techniki mo??na wykorzysta�? w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa dzia??u sprzeda??y. Nie znajdziesz tu oklepanych frazes??w o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwi�?zaniach taktycznych sprawdzonych w tysi�?cach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podst�?p??w.

Poznaj nowe, wyj�?tkowe metody zwyci�???ania bitew o klienta.


Sztuka wojny. Sztuka sprzeda??y - Gary Gagliardi, Sun Tzu



Wednesday, June 09, 2010

 

B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi (Amulet)

B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi oryg.: LA BEATITUDINE DEL NAUFRAGO
Pozzoli Luigi

Ten antyczny, ??eglarski aforyzm, opieraj�?c si�? na paradoksie, przekazuje ??yciow�? m�?dro??�?, kt??ra mo??e si�? sta�? mottem ka??dego. Wasza codzienno??�? przypomina bowiem rejs po wzburzonym morzu: miotaj�? nami wichry s??abo??ci, chor??b, niepowodze??, nie mamy si??y oprze�? si�? sk??�?bionym falom egoizmu, agresji i niemocy, ale takie bolesne do??wiadczenia nie powinny pogr�???y�? nas w rozpaczy. Autor niniejszej ksi�???ki w duchu wiary przedstawia nasze doczesne trudy, a nawet kl�?ski, jako b??ogos??awie??stwo, szans�? na prawdziw�? mi??o??�? oraz dotarcie na bezpieczny brzeg prawdy, dobra i pi�?kna.

JEDNO?��?, Kielce 2006
Wydanie 1
Format 12.5x19.5cm Oprawa Mi�?kka

B??ogos??awie??stwo rozbitka - Pozzoli Luigi



Sunday, June 06, 2010

 

Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman (Amulet)

Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman

Profesjonalne techniki telesprzeda??y i telemarketingu

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z element??w pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, maj�?ca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i um??wienie si�? na spotkanie lub prezentacj�?. Jednak wbrew pozorom mo??e ona okaza�? si�? niezwykle trudna. Rozm??wca mo??e na przyk??ad nie zna�? firmy b�?d?? od pocz�?tku rozmowy by�? nastawiony negatywnie do os??b dzwoni�?cych z jak�?kolwiek ofert�?. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi by�? przygotowany na r????ne scenariusze rozm??w i powinien umie�? odpowiednio reagowa�? na zachowania rozm??wcy.

"Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy skuteczne techniki telesprzeda??y. Autor podr�?cznika -- do??wiadczony instruktor przedstawicieli handlowych -- opisuje opracowany przez siebie system, kt??rego celem jest doprowadzenie do spotkania z klientem zako??czonego sprzeda??�? produktu lub us??ugi. System podzielony jest na kroki, kt??rych odpowiednia realizacja gwarantuje zako??czenie rozmowy sukcesem. Zastosowanie opisanej tu strategii jest niemal gwarancj�? skutecznej sprzeda??y telefonicznej.

Je??li chcesz odnie??�? sukces w handlu, musisz pozna�? przedstawione w tej ksi�???ce regu??y prowadzenia rozm??w telefonicznych.


Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman



 

Prawda czy fa??sz zeszyt �?wicze?? dla dzieci m??odszych - McDowell Josh (Amulety)

Prawda czy fa??sz zeszyt �?wicze?? dla dzieci m??odszych - McDowell Josh Przekonaj si�?, w co wierzysz i dlaczego
seria/cykl: FUNDAMENTY WIARY
oryg.: True or False. Younger Workbook
McDowell Josh

Zeszyt �?wicze?? do kursu "Prawda czy fa??sz?" przeznaczony dla m??odszych dzieci (I-III klasa). Poprzez zadania do rozwi�?zania, zagadki oraz cytaty z Biblii do nauczenia na pami�?�? dzieci odkrywaj�? znaczenie 8 Wielkich Prawd.

Wydawnictwo Ksi�?garnia ?�w. Jacka, Katowice 2006
Format 20.3x29.0cm Oprawa Mi�?kka

Prawda czy fa??sz zeszyt �?wicze?? dla dzieci m??odszych - McDowell Josh



Saturday, June 05, 2010

 

Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin (Amulety ochronne)

Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin oryg.: Future Shock
TofflerAlvin

...Trzeba b�?dzie z??agodzi�? nap??r przyspieszenia oraz nada�? ju odpowiednie tempo i kierunek. Nie b�?dzie to ??atwe przedsi�?wzi�?cie. Posuwaj�?c si�? szybko, jak gdyby w g??�?b terytorium spo??ecznego, nieoznaczonego dotychczas na ??adnych mapach, czujemy brak wypr??bowanych technik i plan??w. Musimy zatem eksperymentowa�?, stosuj�?c szeroki zas??b ??rodk??w reguluj�?cych zmiany, wynajduj�?c coraz to nowe ??rodki i porzucaj�?c stare. Tak wi�?c sugestie nasze maj�? charakter propozycji, nie stanowi�? za?? ??adnego panaceum, s�? przyk??adami nowego sposobu my??lenia, kt??ry wymaga sprawdzenia i oceny. Walka o ukierunkowanie przemian musi odbywa�? si�? jednocze??nie na trzech p??aszczyznach: jednostkowej, technicznej i spo??ecznej. Dlatego te?? nasze sugestie dotycz�? ka??dej z tych p??aszczyzn z osobna.
Przez dok??adne zrozumienie problematyki i bardziej ??wiadome prze??ledzenie pewnych problem??w mo??emy odwr??ci�? moment nadchodz�?cego kryzysu i potraktowa�? go jako doskona??�? okazj�?, aby nie tylko pom??c ludziom przetrwa�?, ale pozwoli�? im wznie??�? si�? na fali zmian, rozwin�?�? si�? i zdoby�? nowe poczucie panowania nad swym w??asnym losem.
Czym jest ??w szok przysz??o??ci? Gwa??towny rozw??j cywilizacji i techniki wywo??uje w ustabilizowanych spo??ecze??stwach psychologiczny wstrz�?s. Szok przysz??o??ci zaskakuje tych, kt??rzy- nieprzygotowani na przyj�?cie nowych symboli kulturowych- z dnia na dzie?? musz�? pozby�? si�? wszystkiego, do czego zd�???yli si�? ju?? przyzwyczai�?.
"Szok przysz??o??ci" wraz z "Trzeci�? fal�?" oraz "Zmian�? w??adzy"... tworz�? niezwyk??�? trylogi�? kre??l�?c�? wizj�? sp??jnego modelu spo??ecze??stwa przysz??o??ci wraz z zasadami owym spo??ecze??stwem kieruj�?cymi.
Alvin Toffler (ur. w 1928) ameryka??ski pisarz i futurysta- uznany w 1983 roku przez ameryka??sie Stowarzyszenie Dziennikarzy i Autor??w "pisarzem roku" za olbrzymi wp??yw na idee samo??wiadomo??ci spo??ecze??stwa ameryka??skiego- znany na ca??ym ??wiecie rzecznik my??li spo??ecznej. Po uko??czeniu w 1949 roku New York University pracowa?? w wielu zawodach, r??wnie?? jako robotnik fizyczny. W roku 1951 zwi�?za?? si�? z miesi�?cznikiem "Fortune" oraz zacz�??? pisa�? artyku??y do gazet i periodyk??w. W 1964 roku opublikowa?? "The Culture Consumers: A Study of Art and Affluence in America". Szczeg??lne zainteresowania przysz??o??ci�? zaowocowa??y ksi�???k�? "Szok przysz??o??ci" (wyd. polskie 1975), kt??ra odnios??a olbrzymi sukces czytelniczy (przet??umaczono j�? na 30 j�?zyk??w).

KURPISZ, Pozna?? 2007
Wydanie 3
Format 15.0x21.0cm Oprawa Twarda z obwolut�?

Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin



Friday, June 04, 2010

 

Mahakala - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia (Amulety)

Mahakala - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia

Kadzid??a Mahakala s�? wytwarzane zgodnie ze staro??ytnymi formu??ami pochodz�?cymi z tekst??w Milarepy.

Stymuluj�? rozw??j mi??o??ci i wsp????czucia oraz redukuj�? negatywne emocje takie jak zazdro??�? i strach. Pot�?guj�? moc pozytywnego my??lenia.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Mahakala - Positive Thought - Si??a Pozytywnego My??lenia



Wednesday, June 02, 2010

 

Sennik dla zakochanych - Anna Maria Krauze (Amulety ochronne)

Sennik dla zakochanych - Anna Maria Krauze

Kocha , lubi, szanuje... Jak ??wiat ??wiatem, zakochani s�? w??r??d nas! Po ulicach chadzaj�? najch�?tniej po zmroku, delikatnie trzymaj�? si�? za r�?ce, widz�? tylko siebie, cho�? ??wiat tak kusi d??wiekiem i barw�?. Uwielbiaj�? wiosenne noce, do szale??stw pachn�?ce bzem, i... sprawiaj�? wra??enie wiecznie ??ni�?cych! Dla nich w??a??nie jest ten, kolejny z serii, sennik. Jak w dw??ch poprzednich, Anna Maria Krauze z lekkim przymru??eniem oka oraz du??�? dawk�? wy??mienitego humoru interpretuje w nim marzenia senne. T??umaczy, co znaczy Ambasad�? odwiedzi�? czy Chirurga odwiedzi�?, uspokaja, ??e Na bank napada�? to nie koniec ??wiata, zach�?ca, by 'Szampanem obla�? si�? podczas swego ??lubu'. Kto wie, mo??e w??a??nie te wyja??nienia sprawi�?, ??e odkryjesz najwi�?ksz�? mi??o??�? swojego ??ycia albo zdecydujesz si�? na najwa??niejszy w ??yciu krok... Chyba warto je mie�? przy sobie!
Sennik


Sennik dla zakochanych - Anna Maria Krauze



This page is powered by Blogger. Isn't yours?