Friday, May 19, 2006

 

Czakram czola - Intuicja

Czakramy sa siedmioma centrami lub filtrami ludzkiego systemu energetycznego. Znajduja sie one w jednej linii poczawszy od dolu kregoslupa az po szczyt glowy.

Czakram czolowy znajduje sie na czole, w miejscu pomiedzy i powyzej brwi. Gdy jest zamkniety, przekazuje nam mgliste i niejasne obrazy nas samych, ponadto wplywa na nasz odbior intuicyjnych impulsow. Jezeli jest otwarty, wzmacnia i objasnia nam cenne bodzce intuicyjne, tak, aby mogly one nam pokazac wlasciwa droge. Czakram ten tworzy rownowage pomiedzy naszym racjonalnym mysleniem a nasza intuicyjna wiedza. Jest brama wejsciowa do wyzszych stanow swiadomosci i do madrosci. Stale pobudza nasze mysli i czyny dla naszej i innych korzysci.

Amulet jest ucielesnieniem Panstwa mysli i celow, jest symbolem Panstwa zwiazku z poziomem (ze sfera) wewnetrznej sily. Nalezy nosic go przy sobie, aby pamietac o swojej lacznosci ze zrodlem.

"Tylko dla tego momentu uwalniam swe mysli i pozwalam im wedrowac, dokad chca. Moje urojenia opuszczaja mnie. Unosi mnie wielka rzeka, mianowicie sila mego samopoznania. Pozwalam, aby ta rzeka mnie niosla. Uwalniam sie, aby zrozumiec te przekazy, potezne strumienie ukrytych mysli. Otrzymuje informacje od tych glebokich, podziemnych rzek. Jestem wdzieczny za te pomocna dlon. Te dary dla mojej podswiadomosci sa podstawa mego wlasciwego postepowania w zyciu."



Kup Czakram czola - Intuicja w CzaryMary.pl






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?