Saturday, October 24, 2009

 

Love - Devotion - Symbol Mi??o??ci i Czysto??ci (Talizman na miłość)

Love - Devotion - Symbol Mi??o??ci i Czysto??ci

Tradycyjna kompozycja symbolizuj�?ca mi??o??�? i czysto??�?.

Kadzid??a te s�? cenione ze wzgl�?du na sw??j bogaty, romantyczny, emocjonalny i ezgzotyczny aromat, kt??ry wp??ywa koj�?co na emocje, poprawia nastr??j oraz wzmacnia pewno??�? siebie.

G????wnymi sk??adnikami s�? drzewo sanda??owe, r????a, ja??min oraz inne lecznicze zio??a, ??ywice, korzenie, etc. 100% czystych, naturalnych sk??adnik??w organicznych (co jest regu??�? odno??nie wszystkich sprzedawanych przez nas kadzide??).

Opakowanie zawiera 37 kadzide??, d??ugo??ci ok. 22 cm.


Love - Devotion - Symbol Mi??o??ci i Czysto??ci







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?