Thursday, November 12, 2009

 

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press (Amulet)

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynnik??w wp??ywaj�?cych na jej dzia??anie. Umiej�?tno??�? rozmawiania ze wsp????pracownikami i podw??adnymi to jedna z podstawowych umiej�?tno??ci, kt??re powinien posiada�? dobry mened??er, niestety cz�?sto lekcewa??ona. Mened??er, kt??ry potrafi w odpowiedni spos??b przekaza�? swoje polecenia, cieszy si�? znacznie wi�?kszym szacunkiem w??r??d personelu. Umiej�?tno??�? komunikacji jest r??wnie?? niezb�?dna podczas prowadzenia zebra?? i rozm??w z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbi??r o??miu artyku????w po??wi�?conych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Czytaj�?c t�? ksi�???k�?, dowiesz si�?, jak wa??na dla mened??era jest umiej�?tno??�? s??uchania ludzi oraz nauczysz si�? organizowa�? i prowadzi�? zebrania, kt??rych uczestnicy nie b�?d�? si�? nudzi�?. Nauczysz si�? rozmawia�? z personelem i rozwi�?zywa�? konflikty w zespo??ach zarz�?dzaj�?cych.

Ksi�???ki z serii Harvard Business Review powinny sta�? si�? lektur�? obowi�?zkow�? dla ambitnych pracownik??w ka??dej organizacji na ??wiecie.


Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?