Thursday, November 05, 2009

 

Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press (Amulet na miłość)

Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press

Co znaczy by�? przyw??dc�? w fascynuj�?cym i ci�?gle zmieniaj�?cym si�? ??wiecie?

Autorzy artyku????w opublikowanych w tej ksi�???ce wyjawiaj�? cechy i dzia??ania dobrego przyw??dcy, si�?gaj�?c po inspiruj�?ce przyk??ady i wnioski z do??wiadcze?? lider??w wielu organizacji. Opowiadaj�? na pytanie, co sprawia, ??e mened??er staje si�? prawdziwym przyw??dc�? nad�???aj�?cym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.

Dobry lider to rzadki i cenny zas??b ka??dej organizacji. Przyw??dc??w z krwi i ko??ci brakuje w ka??dym systemie i ka??dej gospodarce. Nikt nie rodzi si�? przyw??dc�?, ale mo??na si�? nim sta�?, nabywaj�?c odpowiedni�? wiedz�? i umiej�?tno??ci, a tak??e kszta??tuj�?c charakter.

"Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych" to zbi??r artyku????w, kt??re w wersji oryginalnej ukaza??y si�? w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku????w przekazuj�? mened??erom nowe idee, zanim te stan�? si�? powszechne i og??lnodost�?pne. Omawiaj�? prawdziwe przypadki firm, prze??omowe koncepcje oraz narz�?dzia i techniki stosowane w organizacjach na ca??ym ??wiecie. Koncepcje, kt??re znajdziesz w tej ksi�???ce, mog�? sta�? si�? jutro cz�???ci�? Twojego otoczenia rynkowego.


Harvard Business Review. Przyw??dztwo w sytuacjach prze??omowych - Harvard Business School Press







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?