Saturday, December 05, 2009
Badania marketingowe w ma??ej firmie - Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman (Talizman na miłość)
Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy
- Wybierz odpowiedni�? por�? na badania marketingowe
- Zaplanuj przebieg bada??
- Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze dzia??ania
Badania marketingowe s�? kluczowym elementem dzia??ania firmy, kt??ra chce zna�? oczekiwania klient??w oraz bie??�?c�? sytuacj�? na rynku. Dostarczaj�? informacji niezb�?dnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniej�?cego oraz planowania polityki cenowej. W wi�?kszo??ci przypadk??w badania marketingowe zlecane s�? wyspecjalizowanym przedsi�?biorstwom, jednak koszty takich zlece?? cz�?sto przekraczaj�? mo??liwo??ci finansowe ma??ych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformu??owanie odpowiedniej ankiety, znalezienie w??a??ciwej grupy docelowej i prawid??owa analiza wynik??w.
"Badania marketingowe w ma??ej firmie" to podr�?cznik przeznaczony dla w??a??cicieli ma??ych przedsi�?biorstw, kt??rzy chc�? przeprowadzi�? badania marketingowe we w??asnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje zwi�?zane z tym procesem -- od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniej�?cych danych i formu??owanie pyta??, a?? po metody analizowania wynik??w zako??czonych bada??. W ksi�???ce opisano r??wnie?? mo??liwo??ci wykorzystania internetu do przeprowadzania bada?? marketingowych.
- Cele badania rynku
- ??r??d??a informacji
- Ustalanie kierunku bada??
- Korzystanie z r????nych ??r??de?? danych
- Internetowe badanie rynku
- Wyb??r przedmiotu bada??
- Konstruowanie ankiety
- Analiza i interpretacja wynik??w
- Metody planowania bada?? marketingowych
Dzi�?ki tej ksi�???ce dowiesz si�?, jak w prosty spos??b przeprowadzi�? niezb�?dne badania rynku -- dzi�?ki nim wybierzesz taki kierunek, kt??ry doprowadzi Ci�? do sukcesu.
Badania marketingowe w ma??ej firmie - Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman