Wednesday, December 30, 2009
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson (Amulet)
Najlepsza reklama za (p????) darmo
- Dlaczego kampanie reklamowe ko??cz�? si�? pora??k�??
- Jak nie da�? si�? zwie??�? agencji reklamowej?
- Jak mierzy�? skuteczno??�? reklamy?
Nie mo??esz zmarnowa�? kuli, dlatego pierwszy strza?? musi by�? celny. Na tym w??a??nie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsi�?biorcy my??leli jak partyzanci, to...
...ich reklama nie ton�???aby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, ??e s�? ??adne,
...ich reklama dawa??aby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby bud??et??w reklamowych,
...przed wydaniem chocia??by grosza na reklam�? przeczytaliby t�? ksi�???k�?.
Czy wiesz, ??e dzi�?ki reklamie mo??esz osi�?gn�?�? co najmniej 50 cel??w? Rzecz w tym, ??e jednorazowo interesuje Ci�? jeden cel (albo co najwy??ej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strza??u wystarczy jedna. To w??a??nie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na ca??ym ??wiecie, kt??rzy kupili ksi�???ki dla przedsi�?biorc??w-partyzant??w. Tak wielka popularno??�? partyzanckiego marketingu stanowi dow??d na to, ??e dobre pomys??y przynosz�? rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz bud??etem mi�?dzynarodowej korporacji.
Je??li potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj t�? ksi�???k�? i dowiedz si�?:
- jak wybra�? najbardziej odpowiednie media reklamowe,
- czym zainteresowa�? odbiorc??w reklamy,
- jakie kwoty inwestowa�? w reklam�?,
- jak okre??li�? kr�?g odbiorc??w docelowych,
- jak stworzy�? wieczn�? reklam�? -- tak�?, kt??ra utkwi w pami�?ci,
- jak przygotowa�? spot telewizyjny i radiowy,
- jak wykorzysta�? tanie ??rodki reklamy (np. drobne og??oszenia i ??????te strony).
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson