Tuesday, February 02, 2010

 

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring (Amulety ochronne)

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring Jak ??y�? d??ugo, aktywnie i zdrowo
oryg.: Haelthy bones, muscles & joints
C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring

Ko??ci, mi�???nie i stawy stanowi�? twoj�? konstrukcj�? no??n�?, tote?? troska o nie b�?dzie ci przynosi�? korzy??ci przez ca??e ??ycie. Je??li chcesz mie�? pewno??�?, ??e zachowasz si??�? i sprawno??�? na d??ugie lata lub je??li ju?? trapi�? ci�? dolegliwo??ci uk??adu mi�???niowo-szkieletowego, jest to ksi�???ka w??a??nie dla ciebie.
W prosty spos??b wyja??nia zasady funkcjonowania organizmu. T??umaczy mechanizm powstawania chor??b mi�???ni, ko??ci i staw??w. Przedstawia ca??y wachlarz r????norodnych metod lecznia, od zdobyczy nowoczesnej medycyny po praktyczne rady, oparte na do??wiadczeniach medycyny niekonwencjonalnej. Podaje informacje na temat alternatywnych metod leczenia.

W ksi�???ce znajdziesz ponadto: gimnastyk�? na popraw�? og??lnej sprawno??ci fizycznej oraz na konkretne dolegliwo??ci, wskaz??wki dietetyczne, opis najskuteczniejszych metod diagnostycznych, sposoby u??atwiania sobie ??ycia codziennego, zalecenia na dolegliwo??ci w r????nym okresie ??ycia.

READER'S DIGEST, 2007
Wydanie 1
Format 25.4x21.5 cm Oprawa Twarda

Zdrowe ko??ci, mi�???nie, stawy - C. Widgerowitz, P. Peterson, L. Hickin, M. Perring







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?