Sunday, March 14, 2010

 

Harvard Business Review. Atrybuty przyw??dcy - Harvard Business School Press (Amulet na miłość)

Harvard Business Review. Atrybuty przyw??dcy - Harvard Business School Press

Jacy ludzie s�? najlepszymi liderami? Jak cz??owiek staje si�? przyw??dc�?? Co dzieje si�? w organizacji, w kt??rej brakuje lidera? To zaledwie kilka spo??r??d wielu pyta?? dotycz�?cych przyw??dztwa, rozwa??anych w tym zbiorze artyku????w.

Przyw??dztwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarz�?dzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezb�?dne wsz�?dzie tam, gdzie ludzie d�???�? do wsp??lnych cel??w. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zale??y przysz??o??�? organizacji. W tym zbiorze artyku????w znajdziesz interdyscyplinarn�? wiedz�? potrzebn�? ka??demu liderowi.

"Harvard Business Review. Atrybuty przyw??dcy" to zbi??r artyku????w, kt??re w wersji oryginalnej ukaza??y si�? w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w. Autorzy to do??wiadczeni eksperci w dziedzinie przyw??dztwa. Analizuj�? prawdziwe przypadki, prze??omowe koncepcje oraz narz�?dzia i techniki stosowane w firmach na ca??ym ??wiecie. Podaj�? liczne przyk??ady skutecznego i nieskutecznego przyw??dztwa.

T??umaczenie artyku????w "Co czyni Ci�? przyw??dc�?", "Narcystyczni przyw??dcy. Niew�?tpliwie dobre i bezsprzecznie z??e strony ich skomplikowanych osobowo??ci", "Przyw??dztwo, kt??re przynosi efekty" oraz "Dlaczego kto?? mia??by Ci�? uwa??a�? za swojego przyw??dc�??" zosta??o przedrukowane za zgod�? wydawcy z magazynu Harvard Business Review Polska (z lutego 2004 r., z sierpnia 2004 r., z grudnia 2004, z maja 2003 r.).


Harvard Business Review. Atrybuty przyw??dcy - Harvard Business School Press







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?