Sunday, May 02, 2010

 

Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka (Talizmany ochronne)

Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

M??wi si�?, ??e reklama jest d??wigni�? handlu. Czy jednak mo??emy tak powiedzie�? o ka??dej reklamie? Ile reklam staje si�? tematem ??art??w, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klient??w zamiast ich zach�?ci�?? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, kt??rej efektem b�?dzie zainteresowanie produktem, us??ug�? lub firm�?, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale r??wnie?? dla osoby koordynuj�?cej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wyb??r odpowiedniej grupy docelowej oraz medi??w wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.

Ksi�???ka "Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug" opisuje szczeg????owo wszystkie zagadnienia zwi�?zane z kampaniami reklamowymi. Czytaj�?c j�? dowiesz si�?, jakie miejsce w dzia??aniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wp??ywa na postrzeganie firmy i jej produkt??w. Poznasz r????ne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz si�? dobiera�? odpowiedni�? form�? reklamy do promowanych towar??w lub us??ug. W ksi�???ce znajdziesz r??wnie?? praktyczne porady dotycz�?ce przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materia????w promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem r????nych medi??w.


Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?