Friday, June 25, 2010

 

Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin (Talizman)

Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin

Odkryj potencja?? swojej firmy

Coraz wi�?cej os??b decyduje si�? na prac�? w domu. Takie rozwi�?zanie ma wiele zalet, ale przej??cie na samozatrudnienie wi�???e si�? z nowymi obowi�?zkami. Prowadz�?c tak�? firm�?, trzeba przej�?�? obowi�?zki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla wi�?kszo??ci os??b pracuj�?cych w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsi�?biorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkana??cie os??b.

Ksi�???ka "Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�?" to poradnik dla tych, kt??rzy zdecydowali si�? na dzia??anie na w??asny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsi�?biorc??w techniki umo??liwiaj�?ce zbudowanie grona lojalnych klient??w, wypromowanie domowej firmy i osi�?gni�?cie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zlece??, reklamowania us??ug oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

Dzi�?ki tej ksi�???ce zaoszcz�?dzisz czas i pieni�?dze. Przekonasz si�?, ??e taktyki partyzanckie s�? skuteczne r??wnie?? w marketingu i sprzeda??y.


Marketing partyzancki. Jak prowadzi�? domow�? firm�? - Jay Conrad Levinson, Seth Godin







<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?