Thursday, June 10, 2010
Plan marketingowy w praktyce - John Westwood (Talizmany ochronne)
Zaplanuj dzia??ania marketingowe swojej firmy
- Przeprowad?? audyt marketingowy
- Wyznacz cele marketingowe
- Wprowad?? firm�? na nowe rynki
Planowanie jest jednym z najwa??niejszych element??w skutecznego zarz�?dzania. Firma dzia??aj�?ca wed??ug okre??lonego planu osi�?gnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsi�?biorstwa stanowi kluczowy sk??adnik strategii biznesowej. Okre??lenie istniej�?cego potencja??u marketingowego, wyznaczenie cel??w i zaplanowanie dzia??a?? pozwoli na identyfikacj�? najbardziej obiecuj�?cych szans na rynku oraz pomo??e w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.
Ksi�???ka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla ma??ej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia zwi�?zane z wyznaczaniem cel??w marketingowych, formu??owaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produkt??w i tworzeniem planu. Ka??de zagadnienie poparte jest przyk??adami, kt??re u??atwiaj�? wykorzystanie tych wiadomo??ci w praktyce. Dzi�?ki �?wiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.
- Etapy przygotowywania planu marketingowego
- Badania rynku
- Analiza mocnych i s??abych stron firmy
- Znajdowanie luk rynkowych
- Definiowanie strategii cenowych
- Reklama, promocja i obs??uga klienta
- Rozwijanie nowych rynk??w zbytu
- Tworzenie sprawozda?? finansowych
- Prezentacja planu marketingowego
Przekonaj si�?, ??e plan marketingowy mo??e by�? narz�?dziem przydatnym r??wnie?? dla Twojej firmy.
Plan marketingowy w praktyce - John Westwood