Thursday, August 16, 2012

 

Pomóż dziecku z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej - McMinn Jill

Pomóż dziecku z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej - McMinn Jill

Kiedy mówimy o zaburzeniach mowy oraz komunikacji językowej, musimy pamiętać, iż problem traktuje znacznej grupy dzieci w wieku oświatowym. Ta książka opisuje to, jak tematy z mową i komunikacją mogą negatywnie wpłynąć na oświatę. Cechuje główne pochodzenia trudności oraz sugeruje, jak sprawić, by oprogramowanie był dla tego typu uczniów bardziej przystępny. Omawiane są tu zagadnienia związane z rezolutnym i biernym używaniem języka, wykorzystaniem języka w kontaktach międzyludzkich oraz koordynacją rozwojową, a także konkretne przedmioty szkolne, takie jak język polski, matematyka i inne nauki rygorystyczne i przyrodnicze. Książka niesie zarówno teoretyczne informacje dotyczące tych problemów, kiedy i praktyczne impulsy na to, jak obejmować pomoc owego typu słuchaczom. Nauczyciele i rodzice znajdą w niej podobnie kompozycja uprawiań kształtujących zdolności motoryczne, wierszyki wspomagające mowę i pamięć oraz strony ze słownictwem do kserowania.

Zobacz Pomóż dziecku z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej - McMinn Jill w CzaryMary.pl

Pomóż dziecku z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej - McMinn Jill

30-dniowy program treningowy. Komunikacji i retoryki - Birkenbihl Vera

Doświadczenie pokazuje, iż ludzie najefektywniej uczą się w taki sposób, który najlepiej odpowiada możliwościom ich umysłu. Obecnie w wielu dziedzinach przebywania odstępuje się od liniowego, sztywnego postrzegania rozwoju umysłu, zarówno dziecka, niczym i osoby dojrzałej. Tylko świadome wykorzystywanie potencjał, tkwiących w nas samych, pozwoli na osiąganie wydawałoby się niemożliwych obiektów. Aby móc maksymalnie wykorzystywać moc tkwiącą w naszym mózgu, należy ćwiczyć poprzez wykonywanie zadań i gier o różnym stopniu trudności. Zadania, zawarte w tej lekturze, bazują na produktach badań mózgu. Literatka, Vera F. Birkenbihl udowadnia od trzech dziesięcioleci swym planem postępowania "należytego dla mózgu", że nauka może być powiązana z taką wielkością zabawy, że zadania treningowe właściwie sprawiają wrażenie zabawy. Dzięki takiemu podejściu do trudnego zagadnienia komunikacji międzyludzkiej bez żadnego znoju my i nasze potomek staniemy się mistrzami szybkiego uczenia się i komunikowania z drugą osobą. Kolejność i mieszanka (hipotezy z praktyką) wszystkiego modułu pozostała troskliwie ustalona w celu uzyskania optymalnego sukcesu w nauce. Spis treści: Zaczynamy 8 Z jakiego powodu owa książka może wam pomóc 8 Wartości tego seminarium książkowego 9 Postępowanie należyte dla mózgu 10 Co nazywa 30-dniowy program treningowy? 10 Z jakiego powodu elementy zamiast rozdziałów? 11 Słowem kluczowym jest REPERTUAR 11 Plan treningowy 14 Wasz osobisty plan Śmierć przestrzeń czas tożsamość w Europie Środkowej około 1900 treningowy 14 30 dni treningu 14 Mój intymny plan treningowy 16 Pojęcie „należyty dla mózgu” 19 Wasza osoba - tycie podsumowanie 21 Kwestionariusz do autoportretu 21 Po pierwszym przeprowadzeniu 26 Odchylenia od samooceny 29 Kuratela sukcesu 29 Moduł 1. Retoryka - co to właściwie jest? 31 Moduł 2. Ton niesie znaczenie 40 Gra retoryczna: deklamowanie inaczej Matrona inwituje Męża na wieczerzę 42 Typ ze znakami przestankowymi 43 Pierwsze zadanie treningowe: afektowane 44 Pozostałe zadanie treningowe: trzeźwe/racjonalne 44 ABC wiedzy (wykaz ABC) 44 Trening retoryczny ABC 45 Moduł 3. Retoryka - ćwiczenia treningowe 48 Ćwiczenie retoryczne ABC: spontaniczne nazywanie 48 Wybór tematu 48 Zbieranie uczuć 48 60 sekund myślenia na głos (klasyka) 49 Przemycone zdanie: uzyskanie impetu dykcji 51 Warianty 51 Historii - inaczej 52 Warianty 54 Czy to moja być drobiazgowa mała „przemowa”? 54 Szczegósusły przetarg - gra MEMe 55 Kategoria wykładowy 55 Klasa zabawy w pytania 56 Podzespół 4. Model atolu 57 Streszczenie 57 Pięć przykładów przypadków do tematu „budowy mostu” 60 Przypadek 1.: Oferta, która nie tworzy mostu 61 Przypadek gramatyczny 2.: Przeciwieństwo... został wypełniony most 63 Sposobność 3.: Dlaczego często darowujemy sobie mówienie miłych rzeczy 64 Przypadek 4.: Podwójnie negatywnie: las i echo ... wzajemne odparcie 65 Przypadek 5.: Komplement, który uruchomił mnie ogromnie celowo 69 Zajęcia treningowe 71 Zadanie 1. 71 Zlecenie 2. 71 Problem 3. 72 Brak dziennika? 72 Moduł 5. Trening komunikacji podczas oglądania telewizji 73 Trening specjalny: wasz budzik nie zawierał milej 78 Moduł 6. Nieporozumienia (prawie) ręczone 80 Postrzegać znaczy (re)konstruować 81 Działać polecenia? Małe ćwiczenie rysunkowe 86 Pomyślcież naprędce o 18 June, 2012 05:35 szaraku 87 Zając podczas seminarium 88 Z powrotem aż do ćwiczenia rysunkowego 89 Pierwsze ćwiczenie na przestrzeganie: miniprzemowa bez przygotowania 90 Pozostałe ćwiczenie na słuchanie: „przeczytana” przemówienie 91 Wariant dla ludzi, którzy pożądają (powinni, muszą) zapisywać 92 Przeistoczenie: ćwiczenie na czytanie 94 Wariacja: słuchać i czytać 94 Moduł 7. Technika zadawania pytań 95 Pierwszy typ zadań treningowych: wyrządzanie testowań zakorkowanych 95 Ćwiczenie wstępne: pytamy i odpowiadamy! 95 „Odhaczanie” klasy 96 Wariant: opisywanie złożonych czynności 97 Współcześnie: prawdziwe gry w pytania 98 „Odhaczanie” kategorii 99 „Odhaczanie” promes 103 „Odhaczanie” promes i kategorii 105 Nieprawidłowości i zalety pytań zamkniętych i otwartych 111 Drugi typ zadań treningowych: wyrządzanie pytań otwartych 112 Otwarte czy zamknięte pytania? 113 Bonus 115 Arkusz zapisków 1. - Sporządzanie planu treningowego 116 Wasz intymny koncepcja treningowy 116 Retoryka 116 Polskie wariacje i schematy 116 Komunikacja 117 Technika zadawania pytań 117 Arkusz zapisków 2. - Kwestionariusz do autoportretu (por. str. 21) 118 Arkusz zapisków 3. - TON zawiera znaczenie 123 Arkusz zapisków 4. - listy ABC Liczba stron: 136

30 dniowy program treningowy komunikacji i retoryki - Birkenbihl Vera



Rutyna pokazuje, że ludzie najefektywniej uczą się w taki sposób, jaki najlepiej odpowiada szansom ich umysłu. Obecnie w wielu dziedzinach życia odstępuje się od liniowego, sztywnego postrzegania rozwoju umysłu, zarówno dziecka, jakże i osoby dorosłej.

30 minut dla dynamicznej komunikacji, to znaczy jak być miarkowanym przez innych - Elizabeth Tierney

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im zdać? Istnieć może twój przyjaciel lub familiarny z pracy odwrotnie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś wnikliwie odwrotnego do twoich przewidywań? Z owej książeczki w 30 minut dowiesz się, jak możesz efektywniej porozumiewać się zarówno w pracy, jak na przykład i życiu prywatnym. Za sprawą temu w każdej sytuacji wyszukasz zdatne słowa. Przeczytaj, na miarę: – ubierać swoje myśli w odpowiednie słowa; – spełniać przewidywania i zaprzątania swych rozmówców; – istnieć przekonującym w codziennym życiu. Sprezentowane techniczne: Autor: Elizabeth Tierney Format: C6 Ilość strony: 90 Obwoluta: miękka

30 minuty dla skutecznej komunikacji - Tierney Elizabeth

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co pożądałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy na odwrót odebrał twoją wiadomość i zrobił coś na wskroś odwrotnego do twoich oczekiwań? Z owej książeczki w 30 minuty dowiesz się, jak zdołasz efektywniej porozumiewać się zarówno w pracy, niczym i mieszkaniu prywatnym. Dzięki temu w każdej sprawy znajdziesz odpowiednie słowa. Przeczytaj, jak: - wdziewać swoje myśli w odpowiednie słowa; - spełniać oczekiwania i pochłaniania swoich rozmówców; - być przekonującym w codziennym egzystowaniu.






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?