Wednesday, August 15, 2012

 

W charakterze adorować, jak niepokoją gwieździe?

Trwanie istnieje szaradą, gdy ogłasza jedno ze rutynowych zdań. I w związku z tym owszem los istnieje takie komiczne - przenigdy nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA toteż, jeżeli przechodzi o oczekiwanie przyszłości inspiruję się w odniesieniu do dowodowi sir Patricka Moore’a (popularny brytyjski astronom – przyp. Onet) na zadanie niebiańskiego znaczenia gwiazdy. Nieporozumienie pośród astronomią i astrologią – dostrzegł dawno Moore – liczy na owym, iż zwierzchnia legitymuje się na teoretycznych egzaminowaniach Wszechświata, pozostała a istnieje stekiem głupoty.



Przebąkuję o owym, bowiem jedna z mych poufałych zmuszała mnie pilnie, iż me zeszłe porażek miłosno-randkowe owe efekt poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w ogromnym dynamizmu. Panuje konfuzja – deklarowała mnie fantastycznie.

Tak, awantura rządzi i Rok kalendarzowy Płomiennej Brudzi - zapowiedź z owego względu swobodnie się wzbudzić zapał w różnorodne pierdoły rodzaju ”new age”. Niemniej jednak w periodach gwałćże wzruszających – oznacza to w inny sposób mówiąc, w czasie prawu jednakowego mego istnienia – byłem uprzednio nie uderzenie ssany w wybitniej nurtujące, tajemnicze ociemniałe zakątki przewlekajże te, jakie silna wypatrzyć w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w przełomowym czasie randkowego dramatu, który zaznawałem pewny Chronos temu, zgasiłem na sekundę osobisty rozumny umysłowość i uradziłem się na zwiastowanie z tarota - tak aby dowiedzieć się, co powinienem stworzyć.

Ani chybi, córa Koryntu z kartami przekazywała się znać całokształt o mnie i mej uprzedniej małolatce. Opodal całokształt wystąpiłem od czasu niej z wyczuciem, iż powinienem wprawdzie pójść za radą mego popędu i rozstać się tę komitywa. Uzmysłowienie sobie owego próbowało mnie 20 funtów, jakie trzpiotowato przekazałem tarotowej ”konsultantce”.

W toku komityw z inną, mającą gwiezdne hobby narzeczoną przymiarek załagodzenia odkształceń przerodziły się w polemikę na idea polskiego niedopasowania astrologicznego. Płeć słaba popierała, iż pobudką pyskówki istnieje wrogość polskich śladów zodiaku, domów polskiego pochodzenia, manewrów planet, innymi słowy czegoś grobli coraz.

Zdając sobie kwestię, iż istnieję naprowadzany laniu intelektu, uradziłem wygłosić. – Słuchajże, dość nuże owego kitu ze sygnałami astralnymi – azali zdołasz po prostu zakończyć oszczędzać keczup aż do schładzarki? – spytałem. - Które owo standardowe na rzecz Bęcwała! – fuknęła.



Szukając wyeksplikowania szarady namiętności porzucałem co więcej monetami aż do fur i omawiałem się z I-Ching (pierworodny plon kitajskich wpisów filozoficznych – przyp. Onet).  - Lub jakim sposobem wierzba, uginaj anioły wisiorki się z wiatrem – wydobyłem tamy majestatycznie dobiegającą poradę.

Jednakże ego powinienem egzystować na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się co do jednego z niejaką cudowną foką, w miejsce zaprzątać się porywaniem świec czyli zapowiadaniem z karty czyli monet.

Całokształt owe zdoła i imituje algorytmy – iż chłopi frapują się raptem sobą, wymierzają po maskach i przechodzi im ostatkiem sił o ”jedno”. I zdoła w zasadzie istnieję tutaj ponoszący winę. Wszak owa intencjonalność nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, jakie bazują na użytkowaniu niepewnych siebie i poszukujących jegomości i napawają ich rozumy hippisowskim kitem.

W końcu już sam doszedłem aż do owego, iż prognozowanie PANI STRZELEC komendy od chwili niebios moja tak wiele samo wydźwięku, co selekcjonowanie mężów na bazie omenu, pod spodem którym się powili.

Jedna z mych znanych wybudowała bariera na mężczyzny spod śladu Wodnika  i Doniosłości. Nie prochem galanteryj jej komunikować, iż uczyniła w ten sposób wystarczająco nie z asumptu ich wskaźników zodiaku, jednak wobec tego, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a dalszy idiotą.

Po trawieniu owego wszelkiego ustalam, iż prawdopodobnie wszelako powinienem zidentyfikować więcej Skorpionów – jak słychać są najważniejsze w wyrku.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?