Thursday, November 15, 2012

 

Podczas gdy wielbić, podczas gdy blokują gwieździe?

Egzystowanie istnieje niewiadomą, wzorem informuje jedno ze rutynowych powiadań. I w takim razie tak żywot istnieje takie rozrywkowe - przenigdy nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA w takim razie, chyba Jak na przykład uwielbiać, kiedy drażnią gwiazd? że spaceruje o gdybanie przyszłości inspiruję się w kierunku sądowi sir Patricka Moore’a (modny brytyjski astronom – przyp. Onet) na zadanie transcendentnego wysłania gwiazdy. Rozdźwięk wśród astronomią i astrologią – spostrzegł razu jednego Moore – zawierzy na owym, iż dziewicza podpiera się na akademickich przenikaniach Wszechświata, pozostała tudzież istnieje stekiem głupot.



Wzmiankuję o owym, bowiem jedna z mych poufałych urabiała mnie nagląco, iż me zeszłe porażek miłosno-randkowe owe konsekwencja poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w gigantycznym czynu. Włada burdel – zapowiedziała mnie dziwacznie.

Prawdziwie, brudy włada i z owego motywu bez trudu się zapalić w przeróżne bujdy rodzaju ”new age”. Niemniej jednak w czasach naruszajże wzruszających – Prawda umierania i tajemnica śmierci to znaczy jeszcze raz mówiąc, w ciągu nieledwie podobnego mego egzystowania – byłem wcześniej nie trafienie ssany w z większym natężeniem nurtujące, tajemnicze ociemniałe zakamarki nawlekajże te, jakie potężna wyszukać w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w szczytowym czasie randkowego dramatu, kto zaznawałem przeświadczony okres temu, wykluczyłem na sekundę osobisty rozumowy psychika i postanowiłem się na przepowiadanie przeszłości z tarota - iżby dowiedzieć się, co powinienem przyrządzić.

Na bank, faworyta z kartami cedowała się znać ogół o mnie i mej byłej siusiumajtce. W pobliżu całość odszedłem od momentu niej z zwietrzeniem, iż powinienem jakkolwiek usłuchać mego popędu i porwać tę wiedza. Uzmysłowienie sobie owego próbowało mnie 20 funtów, jakie trzpiotowato podałem tarotowej ”konsultantce”.

W toku komityw z inną, mającą gwiezdne zakusy siusiumajtką jakości załagodzenia naprężeń przerodziły się w polemikę na materia polskiego niedopasowania astrologicznego. Płeć piękna trzymała, iż pobudką sprzeczki istnieje rozdźwięk polskich symboli zodiaku, domów polskiego porodzenia, manewrów planet, oznacza to czegoś w ową stronę nadal.

Zdając sobie materię, iż istnieję suponowany laniu intelektu, zamyśliłem zabrać głos. – Słuchajże, całkiem uprzednio owego kitu ze symbolami astralnymi – innymi słowy zdołasz po prostu zakończyć oszczędzać keczup aż do lodówek? – spytałem. - Które owo pospolite na rzecz Cymbała! – fuknęła.



Szukając wytłumaczenia szarady namiętności ciskałem co więcej monetami aż do fur i omawiałem się z I-Ching (syn pierworodny podsumowanie kitajskich napisów filozoficznych – przyp. Onet).  - Czy też w charakterze wierzba, uginaj się z wiatrem – wypatrzyłem grobel zacnie rozbrzmiewającą wskazówkę.

Jednak ego powinienem znajdować się na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się co do jednego z niejaką cudowną kuśką, miast zaprzątać się pobudzaniem świec azali rokowaniem z karty to znaczy monet.

Wsio owe zdoła i odtwarza modele – iż chłopi pochłaniają się na to samo sobą, mierzą po pretekstach i przechodzi im wprost przeciwnie o ”jedno”. I zdoła istotnie istnieję po tej stronie ponoszący winę. Aliści owa przytomność nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, Podręcznik EFT. Radykalne uzdrawianie każdej dolegliwości. - Gary Craig jakie bazują na użyciu niepewnych siebie i poszukujących jegomościów i cieszą ich rozumy hippisowskim kitem.

W końcu osobiście doszedłem aż do owego, iż wyczekiwanie wskazówki od czasu niebios moja tak duża liczba samo powodu, co selekcjonowanie wspólników na istocie sygnału, pod spodem którym się porodzili.

Jedna z mych poufałych fundnęła bariera na mężczyzny spod sygnału Wodnika  i Ważności. Nie proszkiem galanterii jej oznajmić, iż uczyniła w taki sposób dość nie z motywu ich stygmatów zodiaku, natomiast skutkiem tego, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a inny idiotą.

Po przetrawianiu owego w sumie opiniuję, iż zdoła ale powinienem wydedukować więcej Skorpionów – zdaje się są najważniejsze w posłaniu.»Publikuj

Copyright 1996-2009 Onet.pl SA 





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?