Tuesday, January 15, 2013

 

Patologie w środowisku pracy - Kozak Stanisław

Patologie w środowisku pracy - Kozak Stanisław

Po raz pierwszy w zwartym zaprojektowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Pogadano pojęcie, podstaw, mechanizmy psychospołeczne wyniknięcia zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi wzruszonych, ich rodziny i warsztatów produkcyj. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z zreferowanych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i uchronień odbiegających od chwili norm w przedsiębiorstwach i innych gatunkach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby kneblowania tych niekorzystnych zjawisk.

Zobacz Patologie w środowisku pracy - Kozak Stanisław w CzaryMary.pl

Patologie w środowisku pracy - Kozak Stanisław

Patologia analfabetyzmu emocjonalnego - Koźlarz Stanisław



Książka używa o patologiach emocjonalnych w familiach i w środowiskach pracy. Analfabeta budzący emocję to osoba, jaka nie potrafi czaić, Kitajskie wróżb ze muszli bezczynna trawić ekscytacji i uczuć u siebie i u innych osób, w rodzinie azali w pracy. Analfabeci emocjonalni to: dzieci, młodzież, dorośli, którym w życiu dziennym brakuje empatii, lub ciepła, miłości, przyjaźni, chęci zawierania pomocy, wrażliwości na cierpienia innych. Z recenzji prof. Politechniki Opolskiej dr. hab. Krzysztofa Kowalika: Książka zdecydowanie zarabia na publikację i promocję, dlatego że podchodzi następny (na wzór poprzednich lektury Autora) aktualny problem ujawniający się w życiu socjalnym, a jakiego zdiagnozowanie oraz terapia zdołają wydatnie wpłynąć na korzystne jego przeróbki.

Dziecko w świecie wartości - Kazimierz Denek, Urszula Morszczyńska, Wojciech Morszczyński, Stanisław Czesław Michałowski

Publikacja jest 14 tomem z serii "Nauczyciele-nauczycielom". Zmniejsza ona problematykę ceny w szerokim zakresie. Ukazuje ich znaczenie na rzecz edukacji, wydobywa istotne cechy samego przeświadczenia "zalet", przedstawia „warianty omówień” funkcjonujące w literaturze i mowie potocznej, systematyzuje klasy wartości i przybliża, na przyczynie wnikliwie zaprojektowanych wyników badań, aksjologiczne barwy dziecinnego świata. To racja zdoła konstytuować o jej potędze oddziaływania i użyteczności w modlitewne afirmacje wychowywaniu zarówno w szkole, jak i rodzinie. Końcowa część książki cechuje sposoby zasiedlania dziecka w faktyczność wartości rodzinnego domu, w jakim ustanawiają one "nieodzowną busolę trwania”. Część pierwsza przełom cudowny suplement mineralny część i i ii istnieje syntetycznym ujęciem dotyczącym sposobów definiowania pojęcia „wartości” i poszukiwania jego istotnych cech z punktu zauważanie różnych dyscyplin prawdziwych. Akcentuje znaczenie rozpoznawania i wyjaśniania wartości w środku pomocą zdatnie dobranych technik i narzędzi. Część druga akcentuje nieobecne jak dotąd w pedagogicznej aksjologii widzenie świata wartości przez latorośl Część trzecia prezentuje cechy rodziny jako prehistorycznego środowiska życia, w którym dziecko przyswaja pewne liczby, natomiast wybory, jakich musi realizować dziecko, mogą być tylko wówczas korzystne, jeżeli będą prowadzić do samoakceptacji i więzi z naczelnymi wartościami: czułością, przychylnością i zrozumieniem.






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?